John Deere Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har bestemt meg for å bestille vannkjøling fra Dangerden. Har valgt ut et passende oppsett fra deres " P4 kit". Det jeg lurer på er om strømkontakter ect av amrikansk merke vil forhindre meg i å bruke pumpen jeg kjøper der i Norge? Og noen som har greie på hvor mye jeg bør legge til i toll og avgifter på kjøpsprisen (250$)? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 "bump" Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Mener bestemt at USA har 110 V i nettet sitt.. Men det er vel bare å be om en europeisk versjon av produktet ? mvh r. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 USA bruker 110V (eller noe), men de har jo 12V pumper også. Du må legge 24% MVA til kjøpesummen. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Passer Danger Den DD12V-D4 på vårt strømnett? LINK Trenger man noe mere til pumpa da? ser de selger noe PCI strømkortgreier. Er det nødvendig? Og hva er best av RBX og TDX blokka? Endret 8. november 2004 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det der er en 12V pumpe, og den drives av strømforsyningen i PCen. Jeg ville valgt TDX foran RBX for å slippe Y-koblingen. Har to RBX selv, men hvis jeg skulle kjøpe i dag, hadde det blitt RBX. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Men er den Y-koblingen så mye pes da? Passer denne radiatoren (double heater core) i lian li sitt vannkjølingskabinett? Endret 8. november 2004 av Alcoholiday Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Men er den Y-koblingen så mye pes da? Tja, mer pes enn ingen Y-kobling hvertfall. Har en RBX du sikkert kan kjøpe hvis du vil. Lenke til kommentar
Akise Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Alcoholiday: Jeg bestillte akkuratt fra dangerden. Jeg har vannkjølingskabinettet og Dual Heater core. Det trengs litt modifikasjon til for å gjøre dette, men det går helt fint Jeg har ikke problem med den Y koblingen, eneste er at jeg får knekk på slangen pga. at jeg ikke har vinkler. Tror jeg skal ta en av utgangene fra CPU blokken og hive rett på skjermkortet og en på chipset, og derreter ta slangene i sammen igjen. Tror jeg vil få litt bedre temperaturer da. Jeg har også DD 12V pumpe, den pumper VELDIG bra, men støyer litt. Jeg anbefaler å kjøre den i lag med sunbeam sin viftestyring, siden den har 20W per kanal. PM meg om du vil ha bilder / annen info -spyder- EDIT: Jeg betalte ikke toll i det hele tatt jeg.... Endret 8. november 2004 av -spyder- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 EDIT: Jeg betalte ikke toll i det hele tatt jeg.... Det kommer regning etterhvert... Lenke til kommentar
Akise Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 EDIT: Jeg betalte ikke toll i det hele tatt jeg.... Det kommer regning etterhvert... Jeg gleder meg allerede Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hvordan er det å kjøpe fra denne butikken? coolnsilent sammenliknet med DD. Hvordan er et polarflo 2 oppsett sammenliknet med et fra DD? Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kjøp heller en MCP600 rev2 har større løftehøyde enn DD12v-D4 pumpa og støyer mindre.Eller så ville jeg seriøst ha vurdert denne Alphacool, AP 1500 skal du ha dubble heatercore raddis burde du kjøpe versjonen med fan- shroud. Må nokk modde litt men fytti pokkern rakkeren å bra disse er med tanke på ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå