SiR0 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Få PTT på Series 60 Nokia har lansert et program som gir flere av modellene sine walkie-talkie funksjon, inkludert de gamle ringrevene Nokia 6600 og 7610. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Dette er jo ganske gøy. Har aldri helt sett det store i PTT, men produsentene gjør tydeligvis det, og jeg klager jo ikke. Fint at det da kan bli mer allemanseie enn før, siden en slik funksjon trenger mange brukere for å slå ann. forresten: Tør jeg spørre hvorfor artikkel-bildet på forsiden er av en 7260? En mobil uten S60, og uten PTT. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Oida, det skulle selvfølgelig være 6260 og ikke 7260. Fikset nuh. Takk for påpekningen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ingen av disse modellene har egen Push-To-Talk knapp. I stedet må man skru på programmet og legge det i bakgrunnen. Siden holder man inne kameratasten når man skal spille inn en talebeskjed. Har nå aldri sett en kameratast på N6600 jeg. Hvilken er det vi vil bruke istedenfor da? Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sonyericsson har lagt ut PTT programmet på sidene deres. Så kan vi bare vente på at telenor og netcom åpner for dette i nettene sine Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvorfor har dere et bilde med p800 i artikkelen? Dessuten liker jeg ikke at 7610 beskrives som en 'gammel ringrev'. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ingen av disse modellene har egen Push-To-Talk knapp. I stedet må man skru på programmet og legge det i bakgrunnen. Siden holder man inne kameratasten når man skal spille inn en talebeskjed. Har nå aldri sett en kameratast på N6600 jeg. Hvilken er det vi vil bruke istedenfor da? Har heller ikke sett kameratast på noen S60-modeller til nokia, så jeg regner med at de mener venstre soft-tast, som er standard-knappen for kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg