Gå til innhold

Forhåndsbestille spill, hvem leverer raskest?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å forhåndsbestille en del PC-spill som jeg gjerne skulle hatt i postkassen min samme dag som spillet er i butikkene. Har lite erfaring med forhåndsbestillinger av spill, derfor lurte jeg på om noen kan komme med noen greie anbefalinger.

Så igjennom CDon.com, men folk sier også at de er treige til tider på de tingene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[quote name='^Th0mas^' date='08/11/2004 : 00:26'] Tenker ikke pris. Ønsker helst å betale litt ekstra for å ha spillet på dagen. :) [/quote]
[url="http://www.spiderman.no"]Spiderman[/url] er ikke særlig billige på nye spill, men de er raske med å sende ut i alle fall. Er verdt et forsøk det.
:cool:
Lenke til kommentar
Tenker ikke pris. Ønsker helst å betale litt ekstra for å ha spillet på dagen. :)

åssen spill er det du tenker på? cdon.com har lovet med at jeg skal ha eq2 i hånda den 11, hvis jeg ikke har det betaler jeg pokker ikke ei krone.(de sender på giro)

Lenke til kommentar
Tenker ikke pris. Ønsker helst å betale litt ekstra for å ha spillet på dagen. :)

Hva med å bestille fra flere plasser? Så beholder du det som kommer først, og avbestiller/benytter deg av angreretten på de andre.

Det er da jeg begynner å tenke på en ting:

Er det faktisk så viktig å ha spillet den dagen det kommer ut? :\

Skjønner heller ikke helt vitsen med forhåndsbetaling :\

Lenke til kommentar

åssen spill er det du tenker på? cdon.com har lovet med at jeg skal ha eq2 i hånda den 11, hvis jeg ikke har det betaler jeg pokker ikke ei krone.(de sender på giro)

Og sender spillet tilbake regner jeg med....? Du er vel ikke så dum at du tror du får spillet gratis?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...