klingtai Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Utsagn som har blitt gjort av Israelere høyt oppe i systemet, kan jo tyde på at således er tilfelle. Hva tror dere? Vær litt sporty nå, og sleng dere på konspirasjonsteorien dere også. http://s023.dyndns.org/kawther/K20041107A.html Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Israel har jo lenge ønsket Arafat død, men jeg har mest tro på at mannen er død grunnet naturlige årsaker. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mannen er gammel og har kreft. Poenget med å forgifte han ville være? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Er du heeelt sikker på at mannen er død alexf? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg leste det samme et sted..hmm her, men det var hovedsaklig ønsketenkning. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Enhver som har litt peiling på Israels etterretningstjeneste Mossad, og deres kapasitet, vet at det ville være peanuts for dem å forgifte dem de måtte ønske. Men ville de egentlig "ta" Arafat så hadde de gjort det for flere år siden (ser bort fra tiden før Arafat ble en internasjonal størrelse). Hvis Arafat er forgiftet tror jeg helst det må være ytterliggående Palestinere som står bak, for p.t er han limet som holder Palestinerne samlet (så godt det lar seg gjøre). Og dermed er det en fordel for Israel at han er i livet. Når han dør tror jeg at vi vil oppleve en eskalerende konflikt mellom Isralitter og Palestinere. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg leste det samme et sted..hmm her, men det var hovedsaklig ønsketenkning. Å ønske noen død er vel ikke et helt godt eksempel å sette for en moderator, er det vel? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det mente jeg ikke. Hva jeg selv mener er et annet spørsmål. .. ønsketenkning [fra trådstarters side..] [om at det var Israel som sto bak]. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sett fra israelerenes synspunkt så er det bedre om arafat dør en "naturlig" død, enn at de må kverke han. Da det ene scenarioet vil skape mindre bråk enn det andre. Tiden er også moden for å prøve et alternativ til arafat. folket der nede ser også et behov for å prøve å gå videre, prøve alternativer. Men om israel har gjort det? nja ... det har jeg problemer med å forstå. Greit de vil ha han død, og at andre i arafats krets ønsker han dit pepperen gror og har hastverk med å erklære han død. meeeeeeen. nei. Myth busted. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Blir bare en unskyldning for hevnaksjoner da Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 .. ønsketenkning [fra trådstarters side..] [om at det var Israel som sto bak]. Niks, jeg har ingen ønsker om at Arafat skal/burde forgiftes, eller drepes på noen måte. Det gjelder forøvrig alle andres liv også, okke som hvem det er. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg leste det samme et sted..hmm her, men det var hovedsaklig ønsketenkning. Her er du på tynn is blacktower. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 En av verdens mest brutale regimer og statsterrorister bortsett fra USA, nemlig Israel, har jo lenge villet drepe Arafat. De har bare ventet på den rette anledningen som kom nå. USA blir mest sannsynelig tvunget til å gå mer aktivt inn i midtøsten-konflikten og hva er da mer lempelig enn å bli kvitt Palestinernes leder. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 .. ønsketenkning [fra trådstarters side..] [om at det var Israel som sto bak]. Niks, jeg har ingen ønsker om at Arafat skal/burde forgiftes, eller drepes på noen måte. Det var vel snakk om vedkommende som startet tråden blacktower linket til, ikke denne tråden. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Her er du på tynn is blacktower. Jaha? Det var vel snakk om vedkommende som startet tråden blacktower linket til, ikke denne tråden. Korrekt Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ER han dau nå elle? De sa på NRK at han var.. men har hørt flere som sier at han er.. men så var han vist ikke.. IKKE VET JEG Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 I følge muslimske tradisjoner, skal de døde gravlegges innen et døgn innen de er død. Palestinerene vil gravlegge Arafat på et sted som er hellig for jødene, og da blir det problemer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 I følge muslimske tradisjoner, skal de døde gravlegges innen et døgn innen de er død. Palestinerene vil gravlegge Arafat på et sted som er hellig for jødene, og da blir det problemer. Han kan fort bli en martyr hvis de spiller kortene riktig. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 I følge muslimske tradisjoner, skal de døde gravlegges innen et døgn innen de er død. Palestinerene vil gravlegge Arafat på et sted som er hellig for jødene, og da blir det problemer. Jerusalem er vel 'hellig' for muslimene også? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "Jeg tror Arafat er litt sliten." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå