Latitude Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hej alla! Först vill jag be om ursäkt att jag skriver på svenska, men detta verkar vara ett bra och seriöst forum där jag tror att jag kan få många bra svar på mina frågor. Min fråga; Jag har en Dell Inspiron 500m, med en 4200 RPM hd. Min tanke är att uppgradera den till en Hitachi Travelstar 7200 RPM. Går detta genomföra? Det verkar som att Dell har satt sina mic- och högtalaruttag på hårddisken, eller har jag helt fel? Mycket tacksam för svar. Mvh Mikael Lenke til kommentar
kloss Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hei er ikke sikker på om d stemmer. du kan sjekke om den hd ligger i egen låda på pc'n på min ispiron 8200 ligger hd oppe i låda den er skrud fast med 1 skrue lett å få opp. Tror d er like enkelt å skru den ut på din pc, men eg veit ikke se om d går ann å ta den ut. Er ikke vanskelig å skifte hd. Ps du må passe på Høyden til disken der er d vist noen mål du må vere innenfor Lenke til kommentar
Latitude Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hej och tack för ditt svar. Jo, det verkar vara väldigt enkelt att skruva ur hårddisken, men hårddisken sitter alltså på samma del som mic- och högtalaringångarna ligger. Så frågan är om Dell har gjort något speciellt med denna hårddisk, så att ljudingångarna är integrerade med hårddisken på något sätt. Eller så är det bara att ta bort locket och titta efter själv Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ta en kikk her bare. http://support.dell.com/support/edocs/syst...hdd.htm#1123687 hele pakka: http://support.dell.com/support/edocs/syst...stem.htm#999507 Har en 7200 rpm disk i min ! K Lenke til kommentar
Latitude Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ta en kikk her bare. Har en 7200 rpm disk i min ! K Har du en Inspiron 500m och det fungerar bra med en 7200? Blir datorn varm? Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 ja den blir varm... ikke så det er ubehagelig, men klart merkbart. Harddisken sitter rett under palmresten på venstre hånd, så det blir litt varmt der. Ikke spesielt mye varmere en tidligere (med 5400rpm disk) K Lenke til kommentar
Latitude Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Tunkguru.. vet du ifall det går att byta på en Inspiron 500m? Använder du en Inspiron 500m? Hade du isåfall några bekymmer med att byta hårddisken? Något man bör tänka på? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal gå helt fint. Se bare på linken ovenfor. Sjekk forøvrig ut Notebooks Forums for mer info Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Skal gå helt fint. Se bare på linken ovenfor. Sjekk forøvrig ut Notebooks Forums for mer info Det er det jeg liker med å ha Dell-pc. Det er en haug med Dell-fanataster der ute som har prøvd det meste (og litt til), og som gladelig deler på kunnskapen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå