lalala99 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 hei! jeg har tenkt på og bygge min egen bærebare pc og lurte på hvor jeg fikk tak i deler? har lett på alle store netthandlere men jeg finner ikke skall og må man bruke spesielle hovedkort og cpuer eller noe sånt eller er det samma? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-16 14:09 ] Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Quote: On 2001-11-11 21:13, lalala99 skrev:hei!jeg har tenkt på og bygge min egen bærebare pc og lurte på hvor jeg fikk tak i deler?har lett på alle store netthandlere men jeg finner ikke skallog må man bruke spesielle hovedkort og cpuer eller noe sånt eller er det samma? Hei, Jeg tror det er fornuftig at du dropper å bygge din egen bærbar PC. Dette av garantiårsaker osv. Det er (ofte) veldig stor forskjell i ytelse når det gjelder bærbare PC-er og kjøper du feil skall som yter dårligere kan du ha kjøpt en PC som yter dårligere og som vil kanskje koste deg mer i utgangspunktet. Følg med på barbara.no i tiden fremover, der vil du helt sikkert finne det du er på utkikk etter. Lenke til kommentar
Nils_Pils_Påse Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 BYGGE LAPTOP SELV??? DUST... TROR DU OGSÅ HETER NILS JEG!! Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: og må man bruke spesielle hovedkort og cpuer eller noe sånt eller er det samma? Eh, det er samma... Det gjør ikke no at vanlige hovedkort er litt større enn en bærbar pc. Det gjør heller ikke no at en vanlig kjøleribbe med vifte vil stikke minst 6 cm opp over det igjen.... Nei gitt , jeg tror du må ha litt annet utstyr... Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 12:13, Nils_Pils_Påse skrev:BYGGE LAPTOP SELV??? DUST... TROR DU OGSÅ HETER NILS JEG!! Tror noen på et eller annet asyl eller psykehus bør sjekke om de har alle pasientene sine... Kanskje en MOD. kan banne Nils_Pils_Påse så vi slipper mer av han usakelige poster. Lenke til kommentar
Nils_Pils_Påse Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 LEGG EN VANLIG PC I EN KOFFERT, OG LEGG EN LCD SKJERM I "LOKKET"! DA FÅR DU BÆRBAR DA! (KAN DU HA EN SEKK MED BILBATTERI! KJEMPEBRA! STEM PÅ NILS SOM PRESIDENT! Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 12:22, Nils_Pils_Påse skrev:STEM PÅ NILS SOM PRESIDENT! Men hvem er denne idioten??? (!) Lenke til kommentar
roy.gunnarsen Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Bare en som tydeligvis trenger MYE oppmerksomhet. Ignorer ham, så blir han vel lei til slutt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå