tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har ei LePont 420w som lager syykt mye lyd i forhold til resten av systemet Det er 3 vifter og tenkte faktisk at jeg skulle modde inn 3 sunbeam vifter og ta ut de andre "delta" driten. Er det så lurt? Kommer lite varme av den og har lest på Lepont sine sider at ved 20grader stiller de seg opp ett hakk (alt for høyt allerede da) Er styring på psuen! Lenke til kommentar
highlander Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Du må lodde og slikt, og har du ikke peiling innen lodding så hadde jeg ikke tatt sjansen. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Slipper å lodde når du skal skifte vifte i psu. Jeg har skiftet vifter på tre strømforsyninger, og jeg har aldri loddet. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er da bare å klippe ledningene å sette på en "sukkerbit" der du skrur fast ledningene. Har gjort dette i ene av mine psuer og det fungerte utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå