Gå til innhold

Spar meg, vær så snill.

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-25 11:58, LarsC skrev:

Løsningen er enkel. Gi F i å lese dem.

Joda det går greit ann å overse dem, men hardware.no har ganske så begrensa med ressurser. Derfor må det være lov å ytre ønske om at skribentene heller bruker tida på å skrive artikler som er bergena på at publikum med kunnskapsnivå. En newbie artikkel mer = en pro artikkel mindre

Quote:

Det kan jo faktisk tenkes at det er enkelte som synes slike artikler er interessante og ikke minst lærerike.

Spørsmålet er da, kan ikke disse personene lese slike artikler andre steder?

Quote:

jeg syntet forresten at det gamle forumet var mye mer "personlig", det virka mer som om 'alle kjente alle' før

Vel det er da ganske logisk? Forumet har jo gått fra å være en liten bygd i Setesdalen til å bli en storby i millionklassen. Går ikke an å kjenne alle når forumet er så stort.

Forvørig så står du ATM oppført med 5 posts. Tror du må poste "litt" mer for å kunne bli kjent med personer.

Quote:

navnet er hardware.no, og når jeg kommer inn her forventer jeg å lese ting på samme måten jeg gjorde for 2 år siden, relevant informasjon om ny hardware, smugtitter på småsnacks, tester og bruktmarked

Tror du har litt rett her. En overfladisk sjekk av nyhetsarkivet gir ett inntrykk av at der er blitt mindre hardware og mer generell IT på hw.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-26 12:09, Anders Leipsland skrev:

Quote:

* LarsC

Det kan jo faktisk tenkes at det er enkelte som synes slike artikler er interessante og ikke minst lærerike.

Spørsmålet er da, kan ikke disse personene lese slike artikler andre steder?

[...feilsitering...]

Vennligst ikke tillegg meg noe jeg _ikke_ har skrevet.

For å se det fra en annen vinkel: Hvorfor kan ikke de som vil ha inngående artikler lese dem en annen plass da?

Ellers så protesterte jeg ikke mot AOIs _ønske_, men mot argumentasjonen hans/hennes.

Dessuten er det absurd å la domenenavnet kategorisk bestemme innholdet. Da må en hel haug av forum kastes ut vinduet.

Lenke til kommentar

Jeg mener at nybegynnere ikke bør bli "frøset ut", men det er litt irriterende når det kommer tråder som "hvilken stol bruker du" osv. Skjønner liksom ikke vitsen med slike tråder. Ellers er det et kjempebra forum. :smile:

Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan se gjør Hardware.no en god jobb. Husk at de gjør dette av egen fri vilje, og legger ikke ut artikler hvor de ikke er helt sikre i sin sak. Dette krever en del forarbeid og artiklene bærer preg av det. Samtidig må vi huske at Hardware.no er i kontinuerlig utvikling så de mer "avanserte" artiklene kommer nok etterhvert.

Ellers har jeg forstått det slik at Hardware.no gjerne tar imot artikler skrevet av andre så det kunne jo være en god start at vi andre "hjalp" dem litt igang. Hvis vi kanskje skrev noen artikler om ting vi synes er interessante og verdt å dele med andre så ville det nok balle på seg av seg selv.

OPPFORDRING! Sett dere ned og skriv! og la oss alle være med på å gjøre forumet til det vi selv ønsker oss.

Vennlig hilsen Dan Hansen :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Forvørig så står du ATM oppført med 5 posts. Tror du må poste "litt" mer for å kunne bli kjent med personer.

jeg brukte nicket 'atrox', men skifta, hadde endel flere posteringer, men ikke like mye som gode gamle delphibrukeren min "oddrune" :smile:

Lenke til kommentar

jeg syns at de som er nybegynnere innen pc (er ikke så inne i det selv) og vil lære ved å spørre andre som kan det og få følelsen av at det faktisk er noen som vil hjelpe dem med å forstå hva de forskjellige tingene en pc gjør og hva bus osv er..

jeg har vel også posta noen tråder hvor jeg har spørt om litt "dumme" ting for dere som kan mye om data, men som jeg syns det er greit å få svar på fra andre som veit hva de prater om.. for alle må lære en gang og da skal jeg si dere at det hjelper å spørre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...