Xon Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei, i går så skulle jeg koble pcen til strømadapteren for å lade pcen, men den gikk ikke inn helt fritt, så hørte jeg en knekke lyd og da hadde inntaket inn i pcen knekt. Så jeg lurte på om garantien dekker dette? Hvis ikke vil det koste mye å reparere den? Pcen er en Elitegroup Green 556E fra multicom Lenke til kommentar
TEE Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei, i går så skulle jeg koble pcen til strømadapteren for å lade pcen, men den gikk ikke inn helt fritt, så hørte jeg en knekke lyd og da hadde inntaket inn i pcen knekt. Så jeg lurte på om garantien dekker dette? Hvis ikke vil det koste mye å reparere den? Pcen er en Elitegroup Green 556E fra multicom Slikt vil vel normalt dekkes av garanti. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei, i går så skulle jeg koble pcen til strømadapteren for å lade pcen, men den gikk ikke inn helt fritt, så hørte jeg en knekke lyd og da hadde inntaket inn i pcen knekt. Så jeg lurte på om garantien dekker dette? Hvis ikke vil det koste mye å reparere den? Pcen er en Elitegroup Green 556E fra multicom Brukte du litt makt for å få den inn? Har adapteret passet fin før? Dette er nemlig to spørsmål som kan bli ganske vesentlige ved en retur, siden butikken/produsenten/verkstedet kan avvise garantirep. hvis du har brukt for stor makt og presset/brukket noe som resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå