Mato Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Alltid når jeg ikke har annet å gjøre altså hele tiden som alle oss andre her Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Startsiden min på skolen, eneste jeg surfer mens jeg har tid på skolen. Forumet er alltid oppe når jeg sitter hjemme også, og jeg sitter mye foran pcen hjemme, vil si rundt 8-10 timer forum daglig. Kamerater kjefter på meg. enkelt valg da, kamerat eller hw.no? hmm svaret sier seg selv det og forumet er opp konstant hos meg å 24/7 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sitter eg foran pc'n så er det hw.no all the time. enkelte dager går det i hele dagen + natten. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Sitter her vel 2-3 timer hver dag, men gjør alltid andre ting (som f.eks skolerelaterte ting eller skrive mail). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) enkelt valg da, kamerat eller hw.no?hmm svaret sier seg selv det og forumet er opp konstant hos meg å 24/7 GI MEG EN F! GI MEG EN O! GI MEG EN R! GI MEG EN U! GI MEG EN M! HVA BLIR DET!? Endret 8. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Tja... firmaet pappa jobber i betaler telefonreginga vår, vi har ISDN, og om to år har jeg sikkert kjørt firmaet konkurs. Minst 90% av online-tiden min er forum.hardware.no. Nok sagt? Endret 8. november 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 GI MEG EN F! GI MEG EN O! GI MEG EN R! GI MEG EN U! GI MEG EN M! HVA BLIR DET!? da får du FORUM !!!!! hva hadde livene våre vært uten? burde egentlig danne "de forumavheniges forbund" Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan vel estimere det til omtrentlig 5 timer pr. dag, men det er egentlig helt og holdent avhengig av dagen. Har jeg mye å gjøre, ect. lekser eller fritidsaktivitieter, blir det mindre hw.no. Men jeg sjekker alltid ut Visual Basic/Programmerings-delen. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 GI MEG EN F! GI MEG EN O! GI MEG EN R! GI MEG EN U! GI MEG EN M! HVA BLIR DET!? da får du FORUM !!!!! hva hadde livene våre vært uten? burde egentlig danne "de forumavheniges forbund" Sign me in Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) sånn ca 3-7 timer daglig.. ofte mye mere i helgene.. hvis jeg da ikke ligger full i en grøft. Edit: litt for mange E`er i helgene.. Endret 8. november 2004 av The_Darkness Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Når eg ikke spille eller er ute sitter eg på HW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå