vanilla ice Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Heisann=) Hvor mange timer bruker du på hw-forummet hver dag, i uka eller i måneden om så? Vanskelig å si hvor mye tid jeg egentlig tilbringer her inne. Blir enormt mange små innhopp der jeg bare sjekker om det er kommet svar på noen av postene mine. Men kan vel tenke meg at jeg sitter i snitt 2 timer pr. dag Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 samme som deg sånn ca. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 I snitt 1 time til dagen... ganske bortkasta egentlig, med mindre det er noe nyttig jeg leter etter... Blir stort sett til at jeg slenger innom tråder som dette av og til.... Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har aldri tenkt over det, trur jeg bruker minst 7 timer per dag(ikke til sammen) -I uka har ikke peiling -I måneden har ikke peiling. Gidder ikke å rekne ut. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Morgenen:1/2 t Skolen:1 t Etter skolen: 2 t Kvelden: 3 t Blir en del Sitter mest og leser. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Siden er sikkert oppe hele tiden. Men sjekker bare om det er nye poster/tråder av å til. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vanskelig å si hvor mye tid jeg egentlig tilbringer her inne. Blir enormt mange små innhopp der jeg bare sjekker om det er kommet svar på noen av postene mine. Men kan vel tenke meg at jeg sitter i snitt 2 timer pr. dag aaaltfor masse. Selv sitter jeg 5 minutt hver dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 8-10 timer til dagen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Varierer. Ca 1 time hver dag. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Sålenge pc'en er på, er hw.no oppe. Kan sitte hele dager.. Nesten sånn at det er et problem for meg. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 8-10 timer til dagen. Noe sånt, ja... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tja, bruker forumet kanskje fra 1 til 3-4 timer tilsammen hver dag, det varierer etter hvilke dager det er. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tør nesten ikkje å tenke på det eingong. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er vell alt for mye engentlig sitter jo og venter på og det skal dukke opp noen eg kan svare i sikkert 30 timer i uka Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 1 til 4 timer. Går som regel og trykker F5 med jevne mellomrom. Har så mye annet å gjøre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Startsiden min på skolen, eneste jeg surfer mens jeg har tid på skolen. Forumet er alltid oppe når jeg sitter hjemme også, og jeg sitter mye foran pcen hjemme, vil si rundt 8-10 timer forum daglig. Kamerater kjefter på meg. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Alltid når jeg ikke har annet å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå