Butterflygirl Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Lurte på om det var noe forskjelle mellom secure digital og multimedia card? Kameraet jeg planlegger å kjøpe kan bruke begge typer. Det er Twinmos mm eller kingston sd. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har veldig gode erfaringer med TwinMos MMC. Hvis du skal ha det i et fotokamera kjøp for guds skyld sd, jobber i butikk og mange klager på at mmc-kortene klikker ofte.. Lenke til kommentar
Butterflygirl Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hm...jeg leste det er her et sted at mmc var veldig ustabil. Tror kanskje i første omgang så kjøper jeg sd. Så får vi se åssen det går da. Du sa du jobbet i butikk, en fotobutikk kanskje? Har du noe peil på kodak easyshare cx7300 - digitalkamera? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hm...jeg leste det er her et sted at mmc var veldig ustabil. Tror kanskje i første omgang så kjøper jeg sd. Så får vi se åssen det går da. Du sa du jobbet i butikk, en fotobutikk kanskje? Har du noe peil på kodak easyshare cx7300 - digitalkamera? Nei, i en Expert Bonus butikk, men fremkaller bilder der også, så kan en del om foto. Har desverre ikke noen kunnskap om det kameraet. EDIT: Kom på hvorfor jeg ikke har kjenskap til det Vi tar ikke inn Kodak kameraer lenger siden de er dårlig på support. Hvis noe går i stykker koster delene osv.. mye mer enn fra f.eks. Canon eller HP! Endret 7. november 2004 av datating Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 MMC har en langt mindre max-kapacitet end SD-kort (mener det er 256 MB), men er enig med datating: SD fungerer bedst i digitale kameraer i forhold til MMC Lenke til kommentar
Kjell_Rin Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 SD kort er vel noe sånnt som 40 ganger raskere enn MMC kort. Det har mye å si på et kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå