tha_man Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hvis det er noen som har dette kortet vil forstå seg best! Jeg har nettop fått meg dette lydkortet! Og disse høytalere samt dette headsettet. Den siste timen har jeg installert driver og programmer til lydkortet men det kommer skurrete lyd men den er liksom innestengt inni høytalerne. Spørsmål nr 1 :Passer lydkortet til 2.0 høytalerne mine? Spørsmål nr 2 :Digital I/O er det der den grønne endingen på kabelen skal inn i denne eller er det en annen kontakt? Når jeg tar Headsettet mitt inn i Digital I/O kommer det bare skurre lyd! Hva skal jeg gjøre?? Har noen av dere hatt det samme problemet? Denne Post'en er sikkert mangelfull så er det noe dere lurer på om problemet mitt så bare reply det inn! TRENGER HJELP!!!!!! Endret 7. november 2004 av tha_man Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Mitt problem er det samme som TumTum sitt! Bare at jeg har 2.0 i stedet for 5.1 Lenke til kommentar
Somle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Digital I/O er for digital utstyr, slik som diverse surround anlegg. Både høytalere og headsett ser analoge ut, og digitale signaler høres ikke pent ut når det blir spilt av uten konvertering. Headsett kan kobles til høytalerne. Ikke nok utganger for både høytalere og headsett direkte fra lydkort. Alternativt, investere i en stereo, 3,5mm jackplug splitter. Tåpelig av creative å kutte ut fargekoding på lydkort. Gjorde alt så mye enklere. edit: Høytalerne har både hodetelefon og mikrofon uttak. Rettet litt i meldinga. Endret 7. november 2004 av Somle Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Bakpå står det ((->))_1 , ((->))_2 , ((<-)) , et bilde som viser en mic , Digital out or ((->))_3 hvilken av de skal jeg putte den grønne kabelen i ???? Endret 7. november 2004 av tha_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå