akira7 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Har tenkt å anskaffe meg en Aspire X-Dreamer II kabinett Hva syns dere om kabbisen? Finner ikke noen webbutikk som selger den, anyone? Takk på forhånd Endret 8. november 2004 av NiwT Lenke til kommentar
jossy Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 databutikken har dette kabinettet... jeg annbefaler det ikke, sånn ferdig modda cs fjortis freak kabinett! og vifte plassene er rare... pcu-en er dritt! men det er lett og ganske bra å bygge i Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har PSU fra før av! Jeg trenger en kabinett fort, og jeg bryr meg ikke om det er en ferdig modda "cs 14'tiss freak" kabbis. Syns den ser bra ut og jeg har ikke noen erfaring med å mod'e en kabbis fra før Lenke til kommentar
kdog Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 pcu-en er dritt! men det er lett og ganske bra å bygge i Hva er det som er galt med psu'en? støy? watt? ser ut som et helt greit kabinett med kraftig power i mine øyne. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21093 der finner du tester av kabinette. Har ikke dette kabinette selv, men har hørt mye bra om det, får jo go kritikk i de testene og. Så vist du liker utsene så ser jeg ingen grunn til å ikke ta det! Fin pris er det å Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Tja, det var sånn passe pent. Lignet litt på Lepont, ser ut som det er greit med watt, bare det er kvalitets-PSU som følger med. Var ikke så dyrt heller. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Kabinettet er bestilt fra mamoz.no Lenke til kommentar
kdog Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kabinettet er bestilt fra mamoz.no gi gjerne feedback.. om det er godt power, er det mye for pengene. 400w er det neppe... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Kabinettet er bestilt fra mamoz.no gi gjerne feedback.. om det er godt power, er det mye for pengene. 400w er det neppe... I will.. Lenke til kommentar
chaos_elf Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg har en venn av meg som har det kabinettet og jeg syns det var helt top... Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 de 6 diodene i front er lyskastere (ubehagelige å se rett på dem), viftene bråker og temp-måleren viser grader i fahrenheit (væææ! kjøleribba på skjermkortet er på 98 grader!!!!)...ellers et greit kabinett... Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hadde et slikt kæbbis, nettopp solgt det. Se på dette så ser du hvor rått det kan bli! http://draglan.net/draglan/hardwareprofiler.html På bildet kan du se at jeg har saget ut 120mm hull. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Har dette kabinettet Strålende fornøyd Temp-måleren min viser tempen i Celsius Bruker en NorthQ 400W(12-17db) isteden for den som fulgte med, den var på 400w den og, men den sa POFF/PANG! så røyk sikringene Viftene bråker veldig mye hvis du bruker de mefølgene vifte "grillene"! Så jeg har satt den ene viften "baki" kabinettet! den andre bruker jeg ikke Skal du ha et Kult og bra kabinettet bør du ta en titt på dette Du vill ikke bli skuffet Endret 30. januar 2005 av LockNess Lenke til kommentar
V12 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan bekrefte at PSU'en er møkk . Fritert på første HL session. Har oxo en NorthQ 400W --> I tillegg til å levere som lovet, så senka denne PSU'en tempen i kabinettet med 5C Ellers et fett kabinett! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det verste er, at jeg også har en NorthQ 400W som dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå