galskab Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Update snart? Vil se kabinettet lakkert jah... vil ha uppdate Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Desverre nei, har ikke penger akkurat nå. Og jeg jobber med et annet og billigere prosjekt. Og dette kabinette faller fra hverandre Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hehe det må ikke falle sammen!! Men skal du fortsette når du får penger en gang ? Håper inderlig det !! El NetZor Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg må vell nesten det, dere maser sånn Jeg liker at dere maser, det vil si at dere liker prosjekte!! Lenke til kommentar
galskab Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg må vell nesten det, dere maser sånn Jeg liker at dere maser, det vil si at dere liker prosjekte!! jiiiiiaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dette blir knall! Stå på Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Hehe, jeg begynte faktisk å pusse på toppen og sidedøra igår Skal kjøpe mere lakk så jeg blir ferdig med lakkering Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) LitenUpdate! Nå var det jammen påtide. Nå er jeg endelig tilbake på prosjektet, nå er rommet ferdig så tide å gjøre i stand GumballCase Virkelig godt å være tilbake Den HDD racken skal skal bort... Å vips, unødvendig del borte Endelig pusset det stugge 80mm hullet bak. Tenkte så dette kunne bli en god raddis plassering, da må jeg kutte med dremmel. Men har seff ikke flere blader, så det blir ikke før i morgen hvertfall. Siden jeg skulle ha radissen i front så måtte jeg ha bedre lufttilførsel. Ble også kvitt de gammle stygge hullene. Bra nok gjennomstrømming nå vell? Bare pusse imorgen. Fronten i helhet med kabinettet.. Sånn hva syntes dere? Ris/Ros Stay tuned Endret 12. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Da var Thumbnails fikset på Updaten. Tenkte jeg kunne informere om ei pakke som kommer i morgen. Jeg får da CPU blokk, Tank, Y-ledd og Katode basic kit. Dette skal inn i kabinette, så målet er å få plass til dette. Så nå er det litt kutting, masse pussing, lakking litt finish igjen. Jeg måtte legge prosjekte litt på is for en stund siden, jeg hadde alt for mye å gjøre. Men nå er det ferie og masser av tid. Skal nå prøve å få ferdig prosjektet innen et par uker. Pakke Innhold: Mist 478 CPU Vannblokk. 295,- Link NoName Vanntank. 199,- Link Y-kobling, plast, 3/8"ID. 30,- Link Sunbeam Kald Katode Basic Kit. 34,- Link Så hva syntes dere om Prosjektet nå da? Endret 12. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ser ikke ferdig ut enda.. Men håper det blir bra.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Se her ja! Blir nok bra når du får sparkla ferdig den grelle fronten.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den radiatoren ville ikke jeg hatt... Ser ut som den knapt kjøler rammen på skjermkortet. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Den kjøler ikke så værst. Med et par vifter blir det ganske kaldt, men burde nok kjøpe en annen radiator senere. Glisevask: Skal ikke sparkle mer, men har sen helvettes pussejobb derimot Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er planen fortsatt å få ti noe lignene sketchup tegningene som er på de første sidene? De ser nemlig megt bra ut Hvor har du fått tak i den radiatoren forresten? KOm igjen, la oss se ferdig kabinett i løpet av to uker Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ikke mer? Jaja, blir vel fint når det er ferdigpussa regner je med.. Ser nesten ut som en bilradiator eller no.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Radiatoren er fra en Suzuki 750 Vannbuss Fattern hadde en ekstra... Endret 12. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg har nå for et par dager siden fått pakken Har også jobbet endel med kabinette. Sparkla litt mere, måtte vist det. Så Glisevask hadde rett. Så har jeg pusset etter jeg har sparklet, så har jeg kuttet ut raddisen i bunnen av kabinette. Skulle egentlig montere i front, men da hadde jeg ikke plass til tanken. Så tank i front og raddis i bunnen. Kommer vell snart med en Update Skal også spørre om et par sponsor på et par vifter. Så kanskje jeg blir ferdig innen neste uke... Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Da var Thumbnails fikset på Updaten. Tenkte jeg kunne informere om ei pakke som kommer i morgen. Jeg får da CPU blokk, Tank, Y-ledd og Katode basic kit. Dette skal inn i kabinette, så målet er å få plass til dette. Så nå er det litt kutting, masse pussing, lakking litt finish igjen. Jeg måtte legge prosjekte litt på is for en stund siden, jeg hadde alt for mye å gjøre. Men nå er det ferie og masser av tid. Skal nå prøve å få ferdig prosjektet innen et par uker. Pakke Innhold: Mist 478 CPU Vannblokk. 295,- Link NoName Vanntank. 199,- Link Y-kobling, plast, 3/8"ID. 30,- Link Sunbeam Kald Katode Basic Kit. 34,- Link Så hva syntes dere om Prosjektet nå da? Hmm.. Blir litt skeptisk der... Skal du ikke bruke vannblokka du laga? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg at det ikke funka eller noe? El NetZor Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Nei hatt så mye lekk med den cpu blokken jeg laget. Skjønner ikke hvorfor, skjer ved nipplene men ser ikkeno. Jeg ga opp den, så jeg kjøpte like gjærne en billig MIST CPU blokk. Men jeg skal prøve å lage en GPU blokk. Så vi får se Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nei hatt så mye lekk med den cpu blokken jeg laget. Skjønner ikke hvorfor, skjer ved nipplene men ser ikkeno. Jeg ga opp den, så jeg kjøpte like gjærne en billig MIST CPU blokk. Men jeg skal prøve å lage en GPU blokk. Så vi får se Gleder meg til update! Synd det med CPU-blokka, men men Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå