Gå til innhold

The Gumball 3000 case! [Update 19-07] Mange bilder

Anbefalte innlegg

er flott og fin fisk at du skal modde pcn din og kjøre vannkjøling... men dette er faktiak en av de mest feilinformerende topic jeg har sett på lenge.

Du skal med andre ord bygge deg en pc og muligens sette på et gumball 3000 klistremerke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er flott og fin fisk at du skal modde pcn din og kjøre vannkjøling... men dette er faktiak en av de mest feilinformerende topic jeg har sett på lenge.

Du skal med andre ord bygge deg en pc og muligens sette på et gumball 3000 klistremerke?

ja, veldig enig med deg her ja, trodde kanskje han skulle ordne en bil elns i starten.

Men det ser sannelig ikke sånn ut.

Lenke til kommentar

ja, veldig enig med deg her ja, trodde kanskje han skulle ordne en bil elns i starten.

Å, buhuu, det ble ikke akkurat slik dere ville, men det betyr vel ikke at han ikke kan kalle det "The gumball 3000". Seriøst, voks opp og lag noe bedre selv.

Lenke til kommentar
Å, buhuu, det ble ikke akkurat slik dere ville

var da ikke jeg som ville at det skulle være gumball case

Det var det meg som sa! Og jeg skal ha en logo, kanskje en bil på kassa. Som er lakka på ikke bare teipa på et bilde nei!! Tar faktisk tid å modde da. Sitter ikke hjemme hele dagen jeg! Har faktisk et liv annet enn å modde...

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Jeg vet det ser slik ut at det er feilinformert topic, men hvis dere leser så skal jeg lakke med Gumball 3000 logo og kanskje bil! Jeg er ikke ferdig!!!! Forstå det...

Beklager at jeg kanskje dømmer litt for hardt :) tror prosjektet kan bli bra jeg, var bare at jeg ikke så noe veldig stor sammenheng med gumball 3000 :ermm:

Men lykke til vidre med prosjektet ;)

Lenke til kommentar

Å, buhuu, det ble ikke akkurat slik dere ville, men det betyr vel ikke at han ikke kan kalle det "The gumball 3000". Seriøst, voks opp og lag noe bedre selv.

har ikke noe med at prosjektet ikke er bra? sier at jeg liker prosjektet, men trodde ut i fra topicen at det skulla ha en litt annen utvikling?

Lenke til kommentar

mitt poeng deler jeg vist med flere. jeg har ikke noe imot din mod eller har noe imot deg.

jeg bare tok ikke helt sammenhengen mellom det du har lagt ut og gumball 3000.

Lykke til videre uansett, kanskje du burde legge ut et bilde av gumball logoen så slipper du flere slike irriterende folk som meg:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

*Kremt* Host hark *Rister liv i Workloggen din Shorty!!!!!!!!!!!! :nei::nei:

Du nå setter du ifra deg alt annet så Pusser du og lakker deg ferdig detta kabbiset så kan andre ting fly igang igjen!!!!!!!! :(

HIlsen en Oppgitt modder å se at et prosjekt har stoppet :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hehe Prixmyo vet jeg vet, og takk for all skryt! Men er pengeløs!! Og kabinette er så ustått :p Derfor må jeg stoppe prosjekte for ei stund, men har tenkt til å fullføre det! Men kommer med nytt prosjekt som ikke trenger så mye penger til!! Men det blir tidskrevende!

Tar det andre prosjekte først!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...