Gå til innhold

The Gumball 3000 case! [Update 19-07] Mange bilder

Anbefalte innlegg

Update!

Tenkte jeg kunne slenge opp noen bilder av maskinen som den er nå. Har oxo fått fikset pumpa. Strikken det er tingen :thumbup:

IM000578_400x300.jpg

Måtte teste ut Autosol. Grunne til ripene er at jeg bare hadde pussepapir med 400grid.

IM000579_400x300.jpg

Nærmere bilde, det er den gammleblokken som fortsatt lekker.

IM000580_400x300.jpg

Bilde av hele pc systemet som det er nå!

IM000581_400x300.jpg

Radiatoren...

IM000582_400x300.jpg

Min litt uvanlig tank. Bare middlertidlig.

IM000583_400x300.jpg

Bilde av pumpa, med min strikkløsning. Holder nippelen å resten av motoren på plass.

IM000584_400x300.jpg

Cpu Blokka...

IM000585_400x300.jpg

Ennda en gang...

IM000586_400x300.jpg

Overbilder, her ser du at toppen er lakket svart. Noen riper jeg skal lakke over. Ser det ikke der da!

IM000587_400x300.jpg

Bilde bak etter rydding av kabler og teiping.

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er ikke festet med noe annet. Nippelen er skrudd fast i det som sitter inne i pumpa. Men det inne i pumpa holdes på plass av strikken. Skulle egentlig være et feste forran som la press på alt. Men må bruke strikk siden den er ødelagt.

Edit: Thx forresten :p

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar
He he, det enkle er ofte det beste (peke på og le :p ) Begynner og ta form. Tanken må jo være sånn! Virkelig originalt...

Tanken må nok byttes ut ja! har ikke plass til den tanken og radiatoren. Tenkte jeg skulle lage en tank som får plass i 3,5". Jeg skal ha hvertfall en Hardisk i Cdrom plassen. Så da er det plass mellom 2 hardisker. Hvis jeg hadde laget tanken av Alt, hadde den kanskje kjølt ned hardiskene litt. Sta tuned da! :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var egentlig alldri en tanke å ha vankjølt cdrom, måtta bare se reaksjon på folk. Cdrom blir jo ikke akkurat så varm :p og har ikkeno å si. Men jeg skal ha en Gumball 3000 logo og kanskje en 2 farget bil! Er ikke så flink med lakk, Men derfor kalte jeg det Gumball 3000. Å hadde du lest hele workloggen hadde du sett det. Men jeg må oxo få kjøpt mere lakk først. Men bildene var bare idee om et senere prosjekt, IKKE til Gumball 3000 prosjektet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...