Drunken_Master Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Update! Tenkte jeg kunne slenge opp noen bilder av maskinen som den er nå. Har oxo fått fikset pumpa. Strikken det er tingen Måtte teste ut Autosol. Grunne til ripene er at jeg bare hadde pussepapir med 400grid. Nærmere bilde, det er den gammleblokken som fortsatt lekker. Bilde av hele pc systemet som det er nå! Radiatoren... Min litt uvanlig tank. Bare middlertidlig. Bilde av pumpa, med min strikkløsning. Holder nippelen å resten av motoren på plass. Cpu Blokka... Ennda en gang... Overbilder, her ser du at toppen er lakket svart. Noen riper jeg skal lakke over. Ser det ikke der da! Bilde bak etter rydding av kabler og teiping. Endret 23. desember 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 hehe.. strikker kan brukes til såmangt... men du har vell festa den med annet og? btw. nice tank Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Nei det er ikke festet med noe annet. Nippelen er skrudd fast i det som sitter inne i pumpa. Men det inne i pumpa holdes på plass av strikken. Skulle egentlig være et feste forran som la press på alt. Men må bruke strikk siden den er ødelagt. Edit: Thx forresten Endret 23. desember 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 He he, det enkle er ofte det beste (peke på og le ) Begynner og ta form. Tanken må jo være sånn! Virkelig originalt... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 He he, det enkle er ofte det beste (peke på og le ) Begynner og ta form. Tanken må jo være sånn! Virkelig originalt... Tanken må nok byttes ut ja! har ikke plass til den tanken og radiatoren. Tenkte jeg skulle lage en tank som får plass i 3,5". Jeg skal ha hvertfall en Hardisk i Cdrom plassen. Så da er det plass mellom 2 hardisker. Hvis jeg hadde laget tanken av Alt, hadde den kanskje kjølt ned hardiskene litt. Sta tuned da! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Da blir det cool God Jul! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Da blir det cool God Jul! Måtte bare si god jul tilbake Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hehe Du må kjøre en oppsummering av Tankene dine også :!: And Detta Byner å få form nå ja Have a merrychristmas Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 jaja....det er jo tross allt tanken som teller. dette blir bra, håper å få se ferdig resultat om ikke så altfor lenge Lykke til og go jul og godt nyttår Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Naijs! Akuratt slik topp eg vil ha!!! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Takk for all støtte folkens! hehe hakke fått jobba no i ferien da! Men må få jobba snart når jeg har tid. Må få lakka alt og få alt på plass inni kabinette. Har ikke dårlig tid meg. Vet åssen en Worklogg uten lite arbeid er for dere jaja Sta tuned! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Sjekker etter opdates regelmessig! *glede seg til update* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Sjekker etter opdates regelmessig! *glede seg til update* Det er bra! Men hva skjer med alle bildene som det er Tumbnail på her på forumet ? Ingen kommer opp? Edit: De kom etter denna posten Endret 1. januar 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Laget en liten sketchup av et trekabinett. Har lenge hatt lyst til å lage ett. Siden jeg har litt liten plass i dette kabinette, til vannkjøling kunne det vært nyttig. Bildene: Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Måtte legge ennda en Replay for det andre bilde! Hva syns dere da? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ser bra ut, men drop tanken på å vannkjøle cdromen, ingen vits i det Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 unskyld meg, meg jeg kan ikke se hva dette har med gumball 3000 å gjøre... Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Han hadde tenkt på en liten logo av Gumball 3000 På kassa Men hvor den er Kommer nokk fram etter hvert, kanskje lake den på når du er ferdig drunken.' Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det var egentlig alldri en tanke å ha vankjølt cdrom, måtta bare se reaksjon på folk. Cdrom blir jo ikke akkurat så varm og har ikkeno å si. Men jeg skal ha en Gumball 3000 logo og kanskje en 2 farget bil! Er ikke så flink med lakk, Men derfor kalte jeg det Gumball 3000. Å hadde du lest hele workloggen hadde du sett det. Men jeg må oxo få kjøpt mere lakk først. Men bildene var bare idee om et senere prosjekt, IKKE til Gumball 3000 prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå