Ongabonga Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kom igjen nå shorty boy, bilder!!1111oneone Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Jobber med update av bilder nå. Fattern har skaffa autosol og noe pusse greier som kanskje får bort noen stygge flekker i stålet i toppen på kabinette. Hvis det blir som håpet blir den ganske blankt, så resten av kabinette svart! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 nå må du skjerpe deg FLERE BILDER SIER JEG OG ONgabonga NÅ!!!!!!!!!! For alle som ikke har hørt om gumball før gå inn her http://www.gumball3000.com/content/html/launch.htm? :!: Beste siden jeg har sett ! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Update! Nå ble det endelig litt bilde update! Noen bilder av pussing! De taggene skal pusses vekk! Digger Xp lisencen Digger ennda mere! En del pussing Å ennda mere! Mere... Denna skal lakkes svart. Og denna skal bli svart! Alt for nåååå!!! Stay Tuned! Endret 8. desember 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 I hope so Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Helt konge (får ideer nå......) Your the MAN!! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Helt konge (får ideer nå......) Your the MAN!! hehe...thx! Åssen ideer da? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Helt konge (får ideer nå......) Your the MAN!! hehe...thx! Åssen ideer da? Pusse kabinettet Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Sikker på det da! Mange fine ideer her Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det her blir bra! Skaffa meg noen episoder av gumball3000 og så på... Konge det! Lenke til kommentar
olaman Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Argh!!! Somebody give me a damn kabinett og dremel!! Jeg har så sykt lyst på å kleise litt med sånn jeg også! *Skrive Dremel på ønskelista* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Argh!!! Somebody give me a damn kabinett og dremel!! Jeg har så sykt lyst på å kleise litt med sånn jeg også!*Skrive Dremel på ønskelista* Ja det burde du! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Og du burde komme med en update snart Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Og du burde komme med en update snart Ja vet, men må få jobba først Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 come give the (little) kid a break now he`S under alott of stress cuz WERE GOING TO TG TG TG TG TG TG TG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKAL SÅ JÆVLI TIL HAMAR I ÅR11oneoneone Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 WERE GOING TO TG TG TG TG TG TG TG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKAL SÅ JÆVLI TIL HAMAR I ÅR11oneoneone Your not alone. 5499 til vettu Trenger ikke å si dette her. Hvis du vil få ut din glede så ta deg en tur her: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 [/code]QUOTE (prixmyo @ 12/12/2004 : 23:40) WERE GOING TO TG TG TG TG TG TG TG!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKAL SÅ JÆVLI TIL HAMAR I ÅR11oneoneone Your not alone. 5499 til vettu Trenger ikke å si dette her. Hvis du vil få ut din glede så ta deg en tur her: Vell kan vell si hvor jeg vil da Fordi jeg OG drunken skal til TG!!! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Jaja TG RULER, ja vi skal det!! Derfor jeg må bli ferdig med kanbinette!! Men har en kjempeidee!! Tenkte jeg skulle gravere inn denne i plexivinduet! den er liksom ikke så stor! så sette led i øyet!! Tenkte å koble et rødt laserled til hdd activety der! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det kan bli råtøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå