Drunken_Master Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Cool, klokk mere, mere, mere Hehe, når jeg klokker til 2.4 blir den ustabil aunsett Vcore! Skjønner ikke helt det! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Cool, klokk mere, mere, mere Hehe, når jeg klokker til 2.4 blir den ustabil aunsett Vcore! Skjønner ikke helt det! dakkar deg Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Cool, klokk mere, mere, mere Hehe, når jeg klokker til 2.4 blir den ustabil aunsett Vcore! Skjønner ikke helt det! minne? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Multipieren er kanskje litt høy ? Men kuli det her.. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Cool, klokk mere, mere, mere Hehe, når jeg klokker til 2.4 blir den ustabil aunsett Vcore! Skjønner ikke helt det! minne? Hehe minne ja, har tenkt på det. Er nok det, har bare 256ram 2700. Men multiplieren får jeg ikke stilt på, men den står på 20x! Og forresten , takk hehe Endret 19. november 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ikke noe problem det, men har du glemt prosjektet ? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Nesten så jeg har glemt det, driver av å pusser opp hjemme. Må hjelpe til en del, har nesten ikke tid til prosjektet. Men skal jobbe mere med prosjekte, må bare bli ferdig med en del andre ting. Bra det er noen som følger med da! PS: glemmer det ikke når Ongabonga maser Endret 28. november 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *masemodus* skjer det noe på hjemmefronten? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 *masemodus* skjer det noe på hjemmefronten? *Svaremodus* Ja det gjør det Jeg har endelig begynt pussingen, har pusset som f*** på toppen. Tok tak i meg selv i går, klarte å komme meg opp fra stolen. Som visse andre ikke klarer:P hint hint... Men kommer nok snart en update! stay tuned people Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ossn kobberplate var det du brukte? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Morsomt å se at gamle kabinett får nytt liv. Hvilken maskin var opprinnelig i det kabinettet du har eller er det kjøpt separat? Stilig løsning på vanntanken forresten.(det enkle er ofte det beste) Skulle det skjære seg med vannblokka så bruk blå araldit, den blir drittsterk når den tørker. Hurtigtørkende epoksy blir generelt litt sprøere en langtidstørkende. Litt off topic: ossn kobberplate var det du brukte? Ta kontakt med et firma som driver med tavlebygging, de har kobberplater i passe tykkelse, det brukes normalt til strømskinner i elektrisktavler. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Morsomt å se at gamle kabinett får nytt liv.Hvilken maskin var opprinnelig i det kabinettet du har eller er det kjøpt separat? Stilig løsning på vanntanken forresten.(det enkle er ofte det beste) Skulle det skjære seg med vannblokka så bruk blå araldit, den blir drittsterk når den tørker. Hurtigtørkende epoksy blir generelt litt sprøere en langtidstørkende. Litt off topic: ossn kobberplate var det du brukte? Ta kontakt med et firma som driver med tavlebygging, de har kobberplater i passe tykkelse, det brukes normalt til strømskinner i elektrisktavler. Er nok selvbygd. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg kjøpte kobber av ongabonga! Men noen små firmar som driver med metaller kan ha det, og skraphandlere! Jeg kjøpte først pcen i pakke fra datakompaniet for noen år siden. Så har jeg bare oppdatert den litt Men vannkjølinga funker fett den! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg kom på en ide! Jeg har plexi i den ene døren og lurte på om jeg skulle lage en logo av skriften fra Gumball 3000 logoen. Da skal jeg bruke dremel for å Skrive med! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, jeg lukter bilder. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg kom på en ide! Jeg har plexi i den ene døren og lurte på om jeg skulle lage en logo av skriften fra Gumball 3000 logoen. Da skal jeg bruke dremel for å Skrive med! Hørrst kult ut! og ikke minst FLOTT UT! STÅ PÅ! Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 nice drunken hopefully it will get better man live large walk large! TG 2005 Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 nice drunken hopefully it will get better man live large walk large! TG 2005 Joa hehe, Gleder meg til TG05. Folkens jeg har forresten pussa ferdig toppen avb kabinette, og i morra skal jg pusse ene veggen å lakke den og fronten! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sikkert tøft, men kommer det noen bilder så vi får se snart? Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 nå må du skjerpe deg FLERE BILDER SIER JEG OG ONgabonga NÅ!!!!!!!!!! For alle som ikke har hørt om gumball før gå inn her http://www.gumball3000.com/content/html/launch.htm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå