Drunken_Master Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 (endret) En liten update! Jeg har jobbet i det siste, men bilder tar tid å legge ut mens man jobber. Men her er de! Her har jeg kobberplaten med ribbene loddet på, plus plexi til hele blokken. Her er plexi biten jeg skal skjære ut til kammeret, den har et lite kutt. Her har jeg begynt og borre og skjære ut til kammeret, en kliten TDX klone blir føtdt Pussing pågår, men snart ferdig der! Her er kammeret ferdig, men det lille kuttet er der. Men den skulle ha blitt tett uansett. Men når jeg skrudde alt sammen for å se at det passet, så sprakk plexien Her er Kobber etter en liten grovpuss, Ikke ferdig pusset. Må ha aralditt, kan brukes til mye, og ja det er 90 sec aralditt. Men den sitter som støpt. Her er alt som det skal stå, bare ikke skrudd sammen. Jeg har også laget kammeret på nytt, det ene sprakk jo. Blokken er skrudd sammen, og ser ikke ut til å lekke Men jeg må pusse under blokken igjen, det har blitt noe litt feite riper Men skal nok gå bra. Endret 16. november 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 husk å bruk skruer i tillegg til det limet Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dette blir bra lillegutt. Diablito2k: tror nok han skal det, jeg har sagt det til han en del ganger Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har satt sammen blokka, men ble litt surr med den 90 sec aralditten. Så virker det som den lekker nå Men jeg brukte skruer, brukte bare aralditt til pakning. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bedre å bruke silikon med skruer.... aralditen tørker for fort. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Bedre å bruke silikon med skruer.... aralditen tørker for fort. jaja vet, men ville ikke vente. Jeg klarer det ikke, klarer ikke å sitte å vente på ting. Men trokke den lekker, ser ikke sånn ut Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har du trykktesta den? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 har du trykktesta den? Har bare pumpa og teste med, den står på fult da. Håper den ikk ljuger! Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Håper på flere oppdateringer med bilder! Siden noen sa edit - innlegg 300. Følger jeg opp: editInnlegg 900 Endret 16. november 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nå har jeg fikset bildene og slikt på den siste updaten Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Oh yeah, you are the man little man... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Oh yeah, you are the man little man... Hehe joa er enig Men hadde også håpet å jobbe litt i dag jeg, men det blir nok ikke noe av nei. Er syk men det får bli en annen dag da! Noen som har noe forslag til modding på kabinette, annet enn å lakke det? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Oh yeah, you are the man little man... Hehe joa er enig Men hadde også håpet å jobbe litt i dag jeg, men det blir nok ikke noe av nei. Er syk men det får bli en annen dag da! Noen som har noe forslag til modding på kabinette, annet enn å lakke det? Ah, derfor du ikke var på skolen *trøste på* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Oh yeah, you are the man little man... Hehe joa er enig Men hadde også håpet å jobbe litt i dag jeg, men det blir nok ikke noe av nei. Er syk men det får bli en annen dag da! Noen som har noe forslag til modding på kabinette, annet enn å lakke det? Ah, derfor du ikke var på skolen *trøste på* Ja det var nok derfor, takk for at du trøstet meg, det hjelper Siden du var så grei må jeg vell legge ut en update av testing med min nye tank Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Update av tank! Jeg har laget en "liten" tanke Måtte ha en tank til når jeg skal montere det på pcen, men denne er bare midlertidlig da. Some pics Stay Tuned! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Oh, så super dupertøft! Tanken er jo råtøff. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Oh, så super dupertøft! Tanken er jo råtøff. You name it! Bra dette Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har satt på vannkjølinga nå, så her er noen resultater. Med vanlig orginal p4 vifte og med en org clock på 2Ghz var vanligvis tempen på 40-43. Her er resultatene med vannkjøling og clock på 2.3Ghz Med P4 2.0Ghz cpuen! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Cool, klokk mere, mere, mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå