Hjelmn Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes sketchup'en av vannblokka var særdeles fin Hvilket program brukte du? Lite pinlig a Hadde nok trengt litt oppdatering når det gjelder homemade watercooling du gutt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg skal ha finner, men fikk ikke tegna de i sketchup. Men jeg har ikke kopiert, blokka. Men det er sånn jeg bare vill ha blokka. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Skal du frese ut kobberet? Eller bare lage plexivegger? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Det blir plexivegger, gidder ikke å frese det der. Sa ikke jeg det på skolen da? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det blir plexivegger, gidder ikke å frese det der. Sa ikke jeg det på skolen da? Gjorde du det? Da husker jeg det bare ikke Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, høres bra ut, men det heter vannkjøling, ikke vannAVkjøling Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, høres bra ut, men det heter vannkjøling, ikke vannAVkjøling Hehe sant det, jeg vet jo egentlig det:P dumme meg... Er i sånn daglig rus vettu Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Noen som vet hvilken silikon jeg kan bruke mellom plexi mot plexi og plexi mot kobber? Regner med at noe som funker på begge deler, noen med bra erfaring? Takk uansett Foresten ble det TDX design. Måtte vist. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hm... åssen kommer den til å se ut da? altså formen rundt selve "kjernen" Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Silikon: tech 7 eller hva den nå heter. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hehe, høres bra ut, men det heter vannkjøling, ikke vannAVkjøling Eller vannAVkjøling. Formålet er tross alt å AVkjøle noe. Teknisk sett er vannavkjøling det mest korrekte og dekkende ordet! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hm... eller så kan vi bare si vatn som suser over den tingen i dataen som får det meste til å skje (for oss fagfolk; CPU) for å fjærne all den fæle fy fy varmen som kommer ut av den. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Eller vi kan kalle det for vann-ting og slutte med all den off-topicen... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Mye diskusjon da, Men la oss kalle det vann-ting. Men jeg får kanskje lagt ut noen nye bilder i dag. Har gjort en del, så vi får sjå. Stay tuned da! Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Gumball er jo bare så konge som du får det. Stå på EDIT: Innleg #300 Endret 13. november 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Mye diskusjon da, Men la oss kalle det vann-ting. Men jeg får kanskje lagt ut noen nye bilder i dag. Har gjort en del, så vi får sjå. Stay tuned da! *Gleder meg til bilder * Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hva er egentlig Gumball 3000? Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hva er egentlig Gumball 3000? det er et løp der rike folk kjører bilene sine gjennom hele europa for å vinne Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hva er egentlig Gumball 3000? Har du ikke sett det? Lønner seg å ha kanalen extreme sports vettu Mange rike jævler med fine bilder som tyner bilene sine til maks, Mange sinnsyke forbikjøringer osv dritt rått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå