Drunken_Master Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Ikke lenge til, se om jeg orker å uploade bildene nå Se om det blir update i kveld... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Update Nå har jeg fått gjort litt til, ikke så veldig mye igjen nå, bare finishen og fronten igjen. Gidder ikke å si så mye som er uinnteresant så jeg bare legger ut bilder med noen korte kommentarer. Enjoy Ooh en pakke Etter litt graving finner jeg dette... Så her var da tanken. Å der var den nye MIST CPU blokka Her er alt som var i pakken. En liten sjekk om det er noen riper på blokka. Ser bra ut? Ohh en fin speilrefleks bare litt støv. Den enesten plassen jeg kunne ha Radiatoren ble i bunnen, for tanken fikk bare plass i fronten. Så da ble den optatt. Så da ble resultate etter litt kutting slik Også etter litt pussing ble det slik. Så en titt fra insiden av kabinettet. Så trenger jeg jo en måte og feste radiatoren. Så det ble til slutt slik. Så fra insiden på kabinettet. Stygge klistremerker Så etter litt vasking med løsmiddel så vann ble det slik Så var HW på plass Uten Flash Her er et bilde uten lys, fin rosa farge på vannet hva? Sånn ser fronten ut etter en del pussing og litt sparkling. Bare litt til så er den klar for lakking. Hva syntes dere? Ris/Ros? Tar mot alt av kommentarer og forslag. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ser bra ut dette. Altid gøy å få pakke! Men det bildet du kaller "Uten Flash"; Jeg blir ganske flasha av både det og det under jeg Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis du får ryddet opp inne i kabinettet blir det bra. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Hehe ganske så lyse de katodene Skal rydde når jeg er ferdig med resten av kabinette Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ooh en pakke sikle EDIT:hvor kjøpte du den som gjorde vannet rosa? har bere sett blå og grønn jeg Endret 19. juli 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Rød Frostvæske på Biltema. Det er typen LongLife, rød flaske Lenke til kommentar
thomfre Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Rød Frostvæske på Biltema. Det er typen LongLife, rød flaske Biltema er bare best da!!! Fett prosjekt!! Stå på a pjokken Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Den skal bli skøy og se hele resultatet, foresten så blir dette her veldig bra Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 fett!!! gleder meg til du blir ferdig! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Har en trist nyhet. Kabinette er på en måte ferdig. Det er krøsta, det ble så ustabilt. Jeg bare kasta det, var ikke noe å bruke. Og jeg ble litt agressiv en dag så jeg slo til det å hoppa på det. Så Sry folks. Men jeg tar det vidre med mit Chieftec Fulltower. Så alt er ikke over. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kjempebra! :!: Hahaha, du mener det var bra at det gikk i vasken? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kansje han ikke likte kabinettet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Eller kanskje han ikke leste, kun så bildene Dette virket lovende, synd du ga opp. Lov oss bilder når vannkjølinga kommer inn i det nye kabinette Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Jeg likte heller ikke kabinette Jaja, skal fiksa pumpen før jeg setter i vannkjølinga. Men kjøpt omtrent alt i pcen nytt nå. Skal prøve å fortsette, men tar nok en stund før update Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 fyr i rosa lys da vel i stedet for blå Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Gleder meg til fortsettelsen på dette prosjektet med nytt kabinett *vente* Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Fine tilbakemeldinger Skal se om en kamerat får dratt med et gammelt fra dynga. Så jeg har noe å modde snart... Kan bli en stund til da. Vært å vente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå