Gå til innhold

The Gumball 3000 case! [Update 19-07] Mange bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

LitenUpdate!

 

Nå var det jammen påtide. Nå er jeg endelig tilbake på prosjektet, nå er rommet ferdig så tide å gjøre i stand GumballCase ;) Virkelig godt å være tilbake :D

 

IM000952Custom.jpg

Den HDD racken skal skal bort...

 

IM000954Custom.jpg

Å vips, unødvendig del borte ;)

 

IM000953Custom.jpg

Endelig pusset det stugge 80mm hullet bak.

 

IM000956Custom.jpg

Tenkte så dette kunne bli en god raddis plassering, da må jeg kutte med dremmel. Men har seff ikke flere blader, så det blir ikke før i morgen hvertfall.

 

IM000957Custom.jpg

Siden jeg skulle ha radissen i front så måtte jeg ha bedre lufttilførsel. Ble også kvitt de gammle stygge hullene. Bra nok gjennomstrømming nå vell? :p Bare pusse imorgen.

 

IM000960Custom.jpg

Fronten i helhet med kabinettet..

 

Sånn hva syntes dere? Ris/Ros Stay tuned :w00t:

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar

Da var Thumbnails fikset på Updaten.

 

Tenkte jeg kunne informere om ei pakke som kommer i morgen.

 

Jeg får da CPU blokk, Tank, Y-ledd og Katode basic kit. Dette skal inn i kabinette, så målet er å få plass til dette. Så nå er det litt kutting, masse pussing, lakking litt finish igjen.

 

Jeg måtte legge prosjekte litt på is for en stund siden, jeg hadde alt for mye å gjøre. Men nå er det ferie og masser av tid. Skal nå prøve å få ferdig prosjektet innen et par uker.

 

Pakke Innhold:

 

Mist 478 CPU Vannblokk. 295,- Link

NoName Vanntank. 199,- Link

Y-kobling, plast, 3/8"ID. 30,- Link

Sunbeam Kald Katode Basic Kit. 34,- Link

 

 

Så hva syntes dere om Prosjektet nå da?

Endret av Drunken_Master
Lenke til kommentar

Jeg har nå for et par dager siden fått pakken :D Har også jobbet endel med kabinette. Sparkla litt mere, måtte vist det. Så Glisevask hadde rett. Så har jeg pusset etter jeg har sparklet, så har jeg kuttet ut raddisen i bunnen av kabinette. Skulle egentlig montere i front, men da hadde jeg ikke plass til tanken. Så tank i front og raddis i bunnen. Kommer vell snart med en Update ;) Skal også spørre om et par sponsor på et par vifter. Så kanskje jeg blir ferdig innen neste uke...

Lenke til kommentar
Da var Thumbnails fikset på Updaten.

 

Tenkte jeg kunne informere om ei pakke som kommer i morgen.

 

Jeg får da CPU blokk, Tank, Y-ledd og Katode basic kit. Dette skal inn i kabinette, så målet er å få plass til dette. Så nå er det litt kutting, masse pussing, lakking litt finish igjen.

 

Jeg måtte legge prosjekte litt på is for en stund siden, jeg hadde alt for mye å gjøre. Men nå er det ferie og masser av tid. Skal nå prøve å få ferdig prosjektet innen et par uker.

 

Pakke Innhold:

 

Mist 478 CPU Vannblokk. 295,- Link

NoName Vanntank. 199,- Link

Y-kobling, plast, 3/8"ID. 30,- Link

Sunbeam Kald Katode Basic Kit. 34,- Link

 

 

Så hva syntes dere om Prosjektet nå da?

Hmm.. Blir litt skeptisk der... Skal du ikke bruke vannblokka du laga? :ermm: Eller er det noe jeg ikke har fått med meg at det ikke funka eller noe? :whistle:

 

El NetZor

Lenke til kommentar
Nei hatt så mye lekk med den cpu blokken jeg laget. Skjønner ikke hvorfor, skjer ved nipplene men ser ikkeno. Jeg ga opp den, så jeg kjøpte like gjærne en billig MIST CPU blokk. Men jeg skal prøve å lage en GPU blokk. Så vi får se ;)

Gleder meg til update!

 

 

Synd det med CPU-blokka, men men :)

 

 

Stå på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...