Drunken_Master Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Prosjektet er sponset av Jeg skal pusse opp det gammle kabinette mitt. Jeg skal lakke det, og gjøre litt diverse mod. Jeg skal sette inn Lcd-Displayet mitt, og tenkte å lage en Gumball 3000 logo. Kalte prosjekte dette fordi gumball bare er tøft, og jeg skal prøve å lakke på en feit bil på kabinette. Jeg skal oxo lage vannavkjøling, jeg har en blokk men den lekker. Den skal jeg klare å tette, og så lage en cpu blokk til. Jeg skal også lage en Gpu blokk, så bruker jeg nok den jeg har til Chipsett. Jeg har noen bilder dere kan bryne dere på imens. Kommre jo ikke igang før i morra da! En liten overwiew av alt sammen, Kabinett, Blokka, Kobber til neste blokk og 8mm Plexi. Plexi og en kobberbit til neste blokk Plexi med oppmåling til neste blokk. Den ferdige blokka som lekker. Tok nesten livet av pcen Så noen kabinett bilder... En liten kasse med vannavkjølingsdeler, og en 25m TP kabel hehe. En kasse med data deler... Så er pcen kobla opp en dag i dag. Uten kabinett, alt hardwear bare slenkt på skrivebordet... Litt off topic men, mått ha med den høytalleren da! Genexxa 12" Det var alt for nå! Stay Tuned da! Endret 14. august 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 høres kult ut, gumball er rått Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ja det er helt konge, skal prøve å lakke på en nice logo. Blir vell kanskje en bil der å! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har du tenkt på noe design på vannblokkene? Lykke til! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Nja jeg har noen tanker, skal nok lage noen skisser i sketch up. Men jeg har hvertfall fått tak i pussepapir i dag da! Blir nok pussing i morra *gleder meg* Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 hm.. så bra ut dette, men er du helt riktig man hd'ene stablet oppå hverandre oppå psu, og hk liggende ved siden av skrutrekkere Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Nja jeg har noen tanker, skal nok lage noen skisser i sketch up. Men jeg har hvertfall fått tak i pussepapir i dag da! Blir nok pussing i morra *gleder meg* Du har vel tenkt å fortsette med "TDX" klone design? Edit: Happy mod Endret 8. november 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg har ikke tenk på no TDX clone nei, skal designe egen. Får se om jeg får laget noe sketchup skisser. Men jeg har hvertfall tatt opp den blokka som lakk, den har jeg pussa under på kobberet. Den har jeg skrudd sammen med litt ekstra sementpakning. Nå står den til testing, og har foreløpig ikke tegn til lekasje Men vi får sjå. Men skal se om jeg får fikset noe sketchup skisser snart. Tror ikke jeg rekker i dag. Men stay tuned da! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kongenavn! Dette ser jeg frem til Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg har laget en liten Sketchup skisse av åssen den neste blokken skal se ut, men jeg skal gjøre plexien litt annerledes. Skal lage et litt annet mønster. Jeg har også begynt å pusse toppen av kabinette, men det tar tid. Jeg har jo fått til den andre ferdige cpu blokka. Den er også montert nå på denne pcen jeg bruker, det funker helt fint. Stay tuned! Endret 9. november 2004 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du har laget skisse? BILDE! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Du har laget skisse? BILDE! Sånn, en liten edit funker Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hm... skal du ha noen finner inne i blokka.. for tror ikke det kjøler så bra å ha bare vann som går over en rett flate... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hmm, aner jeg en liten kopi av denne http://www.webx.dk/oz2cpu/pcmod/water.htm ? Bare med Plexi on top. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes sketchup'en av vannblokka var særdeles fin Hvilket program brukte du? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Synes sketchup'en av vannblokka var særdeles fin Hvilket program brukte du? sketchup Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 lol.... sketchup.... hehe... hvor mange ganger har jeg ikke hørt folk dumme seg ut på det spørsmålet like gøy hver bidige gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå