Zo9X Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg får lyd i 3 høytalere og de er koblet rett etter instruksene. Skal prøve å laste ned plugins og se om det kan hjelpe, er helt blank på dette området så.. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Plugin til winamp: http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=129453 du kan jo også bruke windows media player, da fikk ihvertfall jeg 5.1 lyd. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Plugin til winamp:http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=129453 du kan jo også bruke windows media player, da fikk ihvertfall jeg 5.1 lyd. haha kan jeg bare si Enda jeg har instalert den og konfigurert den får jeg ikke 5,1 lyd og det er heller ikke 5,1 lyd i Media Player, men får derimot 5,1 lyd med VLC på dvd filmer. men det er vel fordi den støtter det:D Takk for all hjelp Edit: Etter litt og men så fikk jeg den instalert. Men den fucker jo opp all lyd på alle sangen og når den faktisk går så er det etter eller annet feil. Den bytter høytalere hele tiden og det blir helt feil.. Noen som vet hvordan man kan fikse instillingene til sånn høvelig optimalt? Endret 9. november 2004 av Zo9X Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har du stilt inn Mediaplayer til å bruke 5.1? Det må du gjøre ved å gå på Options - DVD - Advanced. Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg ringte rett og slett Netshop(der jeg kjøpte det), av den hyggelige kundeservicen deres fikk jeg nr til Logitech support. Hos Logitech fikk jeg konstatert at jeg hadde noe feil med settet og nå er det sendt tilbake. Jeg skal også få byttet det med et nyere, nemlig Z-5500 /Zo9X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå