grkn Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ja faen, akkurat det samme skjedde med mitt 9700pro. Drittspill Utrolig at et spill kan ødelegge hardware! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 Ja faen, akkurat det samme skjedde med mitt 9700pro. Drittspill Utrolig at et spill kan ødelegge hardware! Dette er jo helt utrolig! Skal jeg da la være å spille spillet når jeg får laptopen tilbake etter reperasjon? Det går jo ikke ann, men sannelig om jeg vet! Lenke til kommentar
kikkian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 pokker... tror du ikke samme problemet dukket på min 551 timer etter jeg hadde lest denne tråden. Men heldigvis blir den foreløpig bare slik av og til, og bare når jeg kjører spill. Men den må vel sikkert på service... er vel risky og la den holde på slik i lengden. Fått definitivt svar på hva problemet er? K Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Ja. prosessorvifta går på turbofart nesten hele tida når jeg spiller NFSU2. Half Life 2 så blir den ikke så varm. skjønn det den som kan.. Har selv en 1557 Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg vurderer om jeg rett og slett skal gi support på multicom denne tråden, så kan de se. Kanskje jeg kan få hevet kjøpet dersom det viser seg å være en fatal feil på maskinen. Jeg er ikke inntresert i å ha en maskin som er fult brukbar i spill, men som blir ødelagt av det! Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Ja. prosessorvifta går på turbofart nesten hele tida når jeg spiller NFSU2. Half Life 2 så blir den ikke så varm. skjønn det den som kan.. Har selv en 1557 Den gikk på full susing på min også, har ikke testet så mange andre spill så jeg vet ikke om det er normalt eller ei.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 den har jo 3 moduser. null, litt blås og superturbofart. Den står og blåser hele tiden når jeg spiller, men kobler ganske ofte inn på superturbofart når jeg spiller NFSU2. HL2 så går det ganske lenge imellom det skjer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå