Sevenord Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 url til bilder: http://home.no.net/suzukixx/files/Diverse/laptop/ Det som skjedde: Jeg satt å spilte nfsu2-demo, så kom det opp noen rare farger, maskina restarta, og nå er alt bare rare farger og ikoner.. (Det er slik fra Celeron-logoen i oppstarten også, bios, etc) Jeg har koblet til en vanlig skjerm, crt, ting var likedan der... så det er nok ikke skjermen... Jeg tipper på skjermkortet :/ Noen som har vært borti lignende? Maskinen er en Green 551 fra multicom. Jeg har sendt mail med bilder dit, lurer på hva de finner ut... dersom moderator finner en mer dekkende emne-tittel så bare bytt, jeg fant ikke på noe bedre i frustrasjonen..... Lenke til kommentar
nOne Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Fikk ikke linken din til å funke jeg... Jeg har vært borti det samme ett par ganger, da har det alltid vært skjermkortet som har tatt kvelden. Godt mulig det er det samme her, at nfs:ug2 har krevd for mye av gpu og at kjølinga ikke var god nok. Kan seff ikke si det sikkert, men tror det er problemet. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Fikk ikke linken din til å funke jeg... Jeg har vært borti det samme ett par ganger, da har det alltid vært skjermkortet som har tatt kvelden. Godt mulig det er det samme her, at nfs:ug2 har krevd for mye av gpu og at kjølinga ikke var god nok. Kan seff ikke si det sikkert, men tror det er problemet. jeg er også ganske sikker på at det er det som er årsaken ja... ahrg Får dere andre linken til å fungere? (hadde vært kjekt å vist)` forresten, kan man bytte grafikkortet? Eller er det fast på hk? (regner nesten med det, men skader ikke å spørre) Endret 8. november 2004 av el`satanical Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva slags pc har du da og er den gammel? Det er mulig å få byttet sånt på garantien da du bare har vært snill og spilt på den.. Jeg fikk bildene til å virke jeg.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Kan vel så godt som garantert si at det er skjermkortet, men dette er en garanti sak.. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Så linken din.... En kompis hadde akkurat samme problem med sin CL1557. Skjermkortet hadde tatt kvelden.... Helt klart en garantisak... Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 ta kontakt med multicom - det er hovedkortet ditt som har konka ut... har sett dette på to G551 tidligere, hvor hovedkortet har vært feil - dette bytter de ut for deg Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 joda, jeg vet at garantien dekker det, men alikevell.. Blir fri for ordentlig pc en stund, er litt kipt :/ Men det er vel ikke noe jeg kan gjøre selv så, uten å miste garantien.. Noen som har erfaring med multicom med tanke på retur,reparasjon etc? Tar det lang tid? Lenke til kommentar
Tored Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Spørr om de gidedr å skifte grafikkortet ditt i et 128mb ATI Radeon 9700 isteden? Betal litt ekstra så har du så og si en g556e pc DA kan du kanskje få spillt nfsu2 Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Et tips! bruk 'PrintScrn' knappen og ta skjermbilde med heller.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Spørr om de gidedr å skifte grafikkortet ditt i et 128mb ATI Radeon 9700 isteden? Betal litt ekstra så har du så og si en g556e pc DA kan du kanskje få spillt nfsu2 Det går nok ikke. Det er en G551 det er snakk om. Hadde det vært mulig så hadde vi nok sett G551 på markedet med Radeon 9700. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Spørr om de gidedr å skifte grafikkortet ditt i et 128mb ATI Radeon 9700 isteden? Betal litt ekstra så har du så og si en g556e pc DA kan du kanskje få spillt nfsu2 joda, hehe, men nfsu2 gikk over all forventning, før den da gikk i dass Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Et tips! bruk 'PrintScrn' knappen og ta skjermbilde med heller.. jeg er klar over det, men om du tenker deg litt om så skjønner du Kanskje hvorfor jeg ikke kunne gjøre det Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Et tips! bruk 'PrintScrn' knappen og ta skjermbilde med heller.. jeg er klar over det, men om du tenker deg litt om så skjønner du Kanskje hvorfor jeg ikke kunne gjøre det Ja, jeg må lære meg å få inn i nøtta det jeg leser ja! Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg bruker multicom ofte, og de er raske på retur. greie å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 jeg bruker multicom ofte, og de er raske på retur. greie å ha med å gjøre. okai. høres bra ut. De virket veldig seriøse i tiden før jeg bestilte laptopen ivertfall(mye mail att og fram). Raske å svare på mail er de ivertfall. Har fått beskjed om å sende den i retur, så er vel bare å smøre seg med tolmodighet, igjen Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 og tålmodighet er ikke noe vi datafolk er kjent for å ha når det gjelder sånne ting... Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 og tålmodighet er ikke noe vi datafolk er kjent for å ha når det gjelder sånne ting... no shit! Er helt forjævlig Bruker dagen på å sjekke sporingsnummeret på www.posten.no Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hørt mye dritt om multicom opp igjennom åra, men der da bra at noen har bra erfaring med dem. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 5 fine år på den garantien så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå