Edstro Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Vor selger dei Northwood eg vil ha en 3,0ghz! Eg vet at noen synes Northwood er dårlig osv.. Men eg ønsker kun svar på: Vor finner eg Northwood 3,0ghz Vis eg får en 3,4ghz for litt ekstra så tar eg sef. det! Endret 7. november 2004 av eddielie30 Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Off topic: Northwood er dårlig om du skal klokke! Prescott er bra om du har god kjøling, klokke langt og vil klare Super phi enda raskere! On topic: Se hær! 3 Ghz Intel Northwood Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Northwood er dårlig om du skal klokke! Det er ikke sant! Jeg klokker min lett opp 600 MHz, altså til 3,4 GHz! Flere jeg kjenner klokker også lett opp sin.. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Ok da har eg fått svar på det. Men kan eg klare og klokke en 3,0ghz Northwood til 4,0ghz? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Muligheten er dær, men tror neppe det. Isåfall ville jeg prøvd prescott! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Muligheten er dær, men tror neppe det. Isåfall ville jeg prøvd prescott! Jep,, gjerne det, men da må han også investere i _GOD_ kjøling! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Vor selger dei Northwood eg vil ha en 3,0ghz! Eg vet at noen synes Northwood er dårlig osv.. Men eg ønsker kun svar på: Vor finner eg Northwood 3,0ghz Vis eg får en 3,4ghz for litt ekstra så tar eg sef. det! [pirke] vor->hvor [/pirke] Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Kan dere gje meg tips på god kjølling! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Muligheten er dær, men tror neppe det. Isåfall ville jeg prøvd prescott! gleder meg til jeg får 3.4ghz northwood'en min på fredag... skal jeg stoppe den fine munnen der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå