Gå til innhold

gamesphere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at du ikke var der forrige påske....

Det er det verste lan'et jeg noensinne har vært på.

Første 30 timer uten LAN/nettverk på bordet mitt, første 36-38 timer uten internett. Første 3 dagene sleit internett (funket 5 min, 1min nede, funket 5min osv)

Crew ignorerte oss hele tiden, så vi tok oss noen 4-5 timer lange turer til sverige de første dagene for å roe oss litt ned. (selv om vi hadde all grunn til å være "sure")

Så kom Banetele og da funket alt (etter 3 dager tror jeg).

Crew spilte bare høy musikk (også midt på natta), selv om det var oppgitt at dette skulle være et lan uten musikk. Quake compo gikk til helvete, så VI måtte gjøre crew sin jobb med å få til q2 compo, bl.a. skrive det som skulle komme på lerretet osv.

Kort sagt var hele crew'et fjortiser (9-15år) som ikke kunne noe om pc/nettverk og alle sa at de er "sec crew" når man påpekte problemene med at crewet ikke har kunnskaper + ødelegger hele lan'et + ikke følger sine egne regler.

Neste år blir det selvfølgelig TG eller andre lan...

Shahin (aka. stratcast)

Studio pc:

P4 NW [email protected] med DangerDen Maze3, Asus P4S533, 256MB Corsair XMS3000, 4x80GB HDD, Dual 15" LCD, M-Audio Delta 1010.

[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-05-26 10:18 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-26 10:15, shahin skrev:

Jeg skjønner at du ikke var der forrige påske....

Det er det verste lan'et jeg noensinne har vært på.

Første 30 timer uten LAN/nettverk på bordet mitt, første 36-38 timer uten internett. Første 3 dagene sleit internett (funket 5 min, 1min nede, funket 5min osv)

Crew ignorerte oss hele tiden, så vi tok oss noen 4-5 timer lange turer til sverige de første dagene for å roe oss litt ned. (selv om vi hadde all grunn til å være "sure")

Så kom Banetele og da funket alt (etter 3 dager tror jeg).

Crew spilte bare høy musikk (også midt på natta), selv om det var oppgitt at dette skulle være et lan uten musikk. Quake compo gikk til helvete, så VI måtte gjøre crew sin jobb med å få til q2 compo, bl.a. skrive det som skulle komme på lerretet osv.

Kort sagt var hele crew'et fjortiser (9-15år) som ikke kunne noe om pc/nettverk og alle sa at de er "sec crew" når man påpekte problemene med at crewet ikke har kunnskaper + ødelegger hele lan'et + ikke følger sine egne regler.

Neste år blir det selvfølgelig TG eller andre lan...

Shahin (aka. stratcast)

Studio pc:

P4 NW [email protected] med DangerDen Maze3, Asus P4S533, 256MB Corsair XMS3000, 4x80GB HDD, Dual 15" LCD, M-Audio Delta 1010.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-05-26 10:18 ]</font>

Har du vært på andre lan da stratcast

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 10:17, roggis skrev:

skal noen på gamesphere neste påske

kommer til å bli dritbra

5 dager

1000 mennesker

internett

500kr koster det

østfoldhallen

d er jo lissom 21 juni til 24 juni dah men ...

jeg skal hvertfall dit

jeg og 4 adnre skal vinne tur til dallas i sc compoen :razz:

ingen av oss hat spellt på nettet før men men vi håper på d beste :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-29 15:16, Eksos skrev:

d er jo lissom 21 juni til 24 juni dah men ...

jeg skal hvertfall dit

jeg og 4 adnre skal vinne tur til dallas i sc compoen :razz:

ingen av oss hat spellt på nettet før men men vi håper på d beste :smile: :smile:

Jeg vedder en hundrings på at dere ryker ut i første runde :razz:

Lenke til kommentar

Gamesphere er ikke bare i juni, men det er da også. Snakker om neste påske. Forhåpentligvis lærte de noe av lanet som var i påsken, og kan arrangere noe bedre neste gang. PS: De har endel crew som har vært med å arrangert TG etc. før, så de er ikke bare 9-15 åringer..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

GS var ikkje noko imponerande, eg held meg til Warpzone her heime. Her får eg ijallefall premien. (Eg vant 4000NOK 30 minutter etterpå fikk eg premien, ein ubrukelig cpu kjøler, 20kroners headset og ein ata-100 kabel, og ja eg skjønner godt kvifor eg fekk bare det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...