Migrasjon Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har problemer med å få Opera 7.54 til å virke med NRK nett TV, sliter også med opera på fokus sin nettbank. Noen som har en ide om hvorfor? Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 prøv en annen nett leser feks FireFox Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har problemer med å få Opera 7.54 til å virke med NRK nett TV, sliter også med opera på fokus sin nettbank. Noen som har en ide om hvorfor? Mest sannsynelig noe med innstillingene i den medieavspilleren du bruker. Førsøk å endre dette. Åpne for eksempel netttv i IE og endre innstillingene der. MS har lagt inn mye bøgs i avspillere for at folk kun skal bruke IE Lenke til kommentar
akh Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 NRK nett-TV: for å virke må du ha innstillingen "tillat alle popups". (skift vha. F12) Se her og her. Når det gjelder fokus, tror jeg du må bruke noe annet inntil videre. Jeg har kontaktet dem angående dette, siden de ikke støtter Macintosh heller. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) NRK Nett-TV er en av de sidene som ikke liker andre nettlesere enn IE særlig godt.. Endret 9. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
howzer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 NRK Nett-TV fungerer helt utmerket i Opera på min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå