Dj Charlie Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hva med denne: Asus V9999 GeForce 6800Ultra 256MB til spill? The Sims2, Doom3 etc. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det klarer det meste på maks oppløsning! Uten tvil! Men litt overkill om du spiller mest Sims? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 kan anbefale 6800 ultra til sims 2, ligger stabilt på 100 fps...uansett om jeg bygger, kjøper osv...Til og med da jeg arrangerte stor fest i huset! :!: Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det klarer det meste på maks oppløsning! Uten tvil! Men litt overkill om du spiller mest Sims? overkill... Hva betyr det? Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 kan anbefale 6800 ultra til sims 2, ligger stabilt på 100 fps...uansett om jeg bygger, kjøper osv...Til og med da jeg arrangerte stor fest i huset! :!: Noen linker? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 HVorfor heter det egentlig v9999 ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det klarer det meste på maks oppløsning! Uten tvil! Men litt overkill om du spiller mest Sims? overkill... Hva betyr det? At kortet er så bra at det ikke klarer å samsvare med resten av maskinen din. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 At kortet er så bra at det ikke klarer å samsvare med resten av maskinen din. ..eller at spillene du skal spille ikke trenger et så bra skjermkort Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 At kortet er så bra at det ikke klarer å samsvare med resten av maskinen din. ..eller at spillene du skal spille ikke trenger et så bra skjermkort Blir som regel ikke noe problem på ekstreme oppløsninger, dessuten har fremtiden mange kravsomme spill å by på. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Det klarer det meste på maks oppløsning! Uten tvil! Men litt overkill om du spiller mest Sims? overkill... Hva betyr det? 0verkill er et Linux ASCII spill, som forresten er ganske unnerholdende. Endret 7. november 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg tror at du må gå for et 5200NU!! Neida 6800U er beste/nest beste kortet på markedet Lenke til kommentar
radivx Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det klarer det meste på maks oppløsning! Uten tvil! Men litt overkill om du spiller mest Sims? overkill... Hva betyr det? 0verkill er et Linux ASCII spill, som forresten er ganske unnerholdende. Noen måtte jo komme med Linux og ASCII spill... Paratroopers er det klart beste spillet gjennom tidene... (Selv om det kjører fint med hva som helst av skjermkort) Kan legge til: For de som er så smarte at de faktisk bruker noe mer enn ASCII oppsett i linuxverden så er 6800U suveren på OpenGL også. Som igjen fører til at Doom3 + andre gøye spill som fungerer under Linux ikke har det så dumt der... Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Eneste jeg vil nevne er at testen jeg leste med dette kortet på anandtech så klaget de over at det ble mye varmere enn andre ultra kort. Grunnen er at det er en såkalt "singel-slot" kjøleløsning. Denne tar kun halvparten av plassen som et ultra kort med referansekjøleren, men kjøler visst ikke så bra. Men på en annen side så hadde nok ikke ASUS gitt ut dette kortet med denne kjøleren hvis kortet ikke hadde tålt det. Asus lager noen supre kort. Så det er ikke noen fare å anbefale deg dette. N.b: Mener å huske at det sto at kjøleren bråker litt mere enn vanlig også. Men bare pass på å han noen kabbinettvifter, så går det nok bra! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 vidiware: Jeg kan igjen legge til at jeg ikke bruker Linux, men jeg har brukt det og kjenner til potensialet som ligger i det. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Men bare pass på å han noen kabbinettvifter, så går det nok bra! Kanskje det ja... Har ingen ekstra vifter. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Hvordan blir det med power og sånt? har lest at fler har ofte problemer med det. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 vidiware: Jeg kan igjen legge til at jeg ikke bruker Linux, men jeg har brukt det og kjenner til potensialet som ligger i det. fint da er vi to men ascii og linux synes jeg er kjipt når man har et geforce å kjøre Window system med... Og som nevnt er jo GeForce kongen på haugen når det gjelder linux og OpenGL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå