IRRupt Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? Går utifra at PSU ikke er av ypperste kvalitet, men det er ikke et krav fra min side. Vil bare ha et nøytralt og billig kabinett. Problemet er at jeg ikke ser hvordan fronten fungerer. Utifra bildet er det vanskelig å se hvorvidt det er ei dør i front som skjuler CD/DVD o.l.' Er det noen som har dette kabinettet som kan dele sine erfaringer. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Er det noen som har noen erfaringer med dette kabinettet? Går utifra at PSU ikke er av ypperste kvalitet, men det er ikke et krav fra min side. Vil bare ha et nøytralt og billig kabinett. Problemet er at jeg ikke ser hvordan fronten fungerer. Utifra bildet er det vanskelig å se hvorvidt det er ei dør i front som skjuler CD/DVD o.l.' Er det noen som har dette kabinettet som kan dele sine erfaringer. hmm.. mann ser ikke så godt det der cd rom greie siden det er svart men det passer til deg hvis du har micro atx og atx hovedkort..? men det er jo atx kabinett så hvis du vil kjøpe det kabinettet ikke vær erdd at det ikke skal passe eller no. kjøp det hvis du liker det! Endret 7. november 2004 av dmx Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det ser ikke ut som om det e noen dør i front. Det er noe utydelige streker der ser det ut som. Her har du nøytralt og ikke så altfor dyrt kabinett med god PSU. Det er kanskje litt dyrere enn det du har link til, menmen, er et bra kabinett. PSUen har også 120mm vifte, så den støyer lite, hvis dette har noe å si for deg. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det ser ikke ut som om det e noen dør i front. Det er noe utydelige streker der ser det ut som. Her har du nøytralt og ikke så altfor dyrt kabinett med god PSU. Det er kanskje litt dyrere enn det du har link til, menmen, er et bra kabinett. PSUen har også 120mm vifte, så den støyer lite, hvis dette har noe å si for deg. ja jeg så det etterpå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå