Fragment Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hei! Min G732 har kjørt på lavere hastighet etter jeg fikk den igjen etter reparasjon (ikke speedstep. P4 prosessor) og jeg ble anbefalt BIOS update av leverandør. Dette gjorde jeg, men når jeg skrur på pc'en, er det bare en svart skjerm som "smiler" mot meg. Noe jeg kan gjøre selv, eller blir dette en dyr affære? EDIT: Skriveleif Endret 7. november 2004 av Fragment Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) En kræsja biosflash lar seg sjelden fikse uten å bytte bios brikken..... mest sannsynlig må hele hovedkortet byttes.... Men siden det var en feil på den og de anbefalte deg dette, ville jeg tatt det opp med de å få dem til å fikse dette... Endret 8. november 2004 av sesteen Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 En kræsja biosflash lar seg sjelden fikse uten å bytte bios brikken..... mest sannsynlig må hele hovedkortet byttes.... Nå trur jeg du tar feil... Skal være bare og flashe på nytt. Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Og hvordan hadde du tenkt at han skulle flashe når alt han får er en svart skjerm? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Snakk med multicom support på msn. Jeg hadde samme problemet, snakket med de, og fikk tilsendt en ny BIOS som jeg kunne bytte selv. Gratis, og jeg hadde ikke kjøpt pcen der engang! Bra service! I mellomtiden fikk jeg startet den da, så jeg slapp å bytte biosen. Maskinen var en G551. Problemet var at "delete" tasten som man måtte trykke for å komme inn i bios-setup etter flashingen ikke virket.. Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Og hvordan hadde du tenkt at han skulle flashe når alt han får er en svart skjerm? mvh Thorstein Korsvold DOH! Sorry... leste visst ikke alt som stod der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå