AskBurle Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Av og til sitter jeg og pusser tennene med min Braun Plaque Control foran pc-skjermen. Det å se på pc-skjermen blir da en ganske syk opplevelse, eller en opplevelse som en heller får litt sent på en lørdagsnatt. Skjermen ser ut til å bli helt flytende... Dette skjer ikke dersom jeg ser meg i speilet, eller ser på andre ting som står "fast". Det jeg tror må være årsaken, er at skjermbildet vibrerer litt uten at vi legger merke til det. Når man pusser tennene med elektrisk tannbørste vibrerer også hodet litt uten at man legger spesielt merke til det dersom man ser på ting som står fast. Kanskje er denne vibrasjonen i hodet lik skjermens egenfrekvens (jf. relativt uskyldige vinder som fikk noen broer til å svaie voldsomt) slik at hele skjermbildet blir flytende. Tar gjerne imot andre forslag siden jeg aldri gadd å ta fysikk på videregående. Og til dere som sitter med en elektrisk tannbørste i hånda: Putt den i kjeften og les det jeg har skrevet en gang til! Endret 8. november 2004 av AskBurle Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 samme om man sitter i en bil som kjører på en humpete vei, da "hopper" liksom lysene på dashbordet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Mhm, eller om man tygger noe som er litt hardt, f.eks chillinøtter og så ser man på det lille displayet som er på dvd-spilleren samtidig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det begynner alltid å klø i nesa mi når jeg bruker elektrisk tannbørste... Det er litt ekkelt, så jeg pusser for det meste manuelt. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 når man tygger ting og ser på skjermen skjer det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå