Gå til innhold

Skjermen setter seg i ventemodus når jeg starter

Christer1

Anbefalte innlegg

Hei.

Det virker som skjermen setter deg i ventemodus når jeg starter pc'en. Først så ser jeg oppstarten osv.. til windows loadingen, etter den, da virker det som skjermen går i ventemodus! Skjedde plutselig da jeg trykka på Esc.. Trykka litt hardt da, men ikke så hardt :hrm: (Skulle lukke et msn vindu)

Noen som vet hva dette er?

Ps: Skjermen virker på en annen pc.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en skjerm som drev "å slo seg av". Når jeg lot den stå avskrudd til den ble kald startet den igjen. Jeg tror den gjorde dette fordi jeg hadde satt for høy hz over tid. Nå er skjermen i bruk på mamma sin pc, og den fungerer fortssatt ok, bare den ikke går varm. Kanskje du har satt for høy hertz

Lenke til kommentar
Jeg hadde en skjerm som drev "å slo seg av". Når jeg lot den stå avskrudd til den ble kald startet den igjen. Jeg tror den gjorde dette fordi jeg hadde satt for høy hz over tid. Nå er skjermen i bruk på mamma sin pc, og den fungerer fortssatt ok, bare den ikke går varm. Kanskje du har satt for høy hertz

Jeg har denne skjermen

Ser at maks oppløsning er 1600 x 1200 / 65 Hz.. Jeg kjører det som er på bildet akkurat nå.

Kanskje jeg hadde på 85 Hz :dontgetit:

post-23-1099918239_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Litt offtopic: Bare et sånn lite tips christer, husk å oppdater skjermkort driverne dine, er altid lurt å ha siste versjon, selv om du ikke merker/eller har noen problemer.

www.ati.com det står hvordan du skal oppdatere/installere/uninstallere driverne der å så bare les ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...