Christer1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei. Det virker som skjermen setter deg i ventemodus når jeg starter pc'en. Først så ser jeg oppstarten osv.. til windows loadingen, etter den, da virker det som skjermen går i ventemodus! Skjedde plutselig da jeg trykka på Esc.. Trykka litt hardt da, men ikke så hardt (Skulle lukke et msn vindu) Noen som vet hva dette er? Ps: Skjermen virker på en annen pc. Takker for svar Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 hadde det problemet på min hundai skjerm. fant aldri ut hva det var og nyttet itje sende den inn så byttet den ut. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 hadde det problemet på min hundai skjerm. fant aldri ut hva det var og nyttet itje sende den inn så byttet den ut. Men skjermen funker på en annen pc da.. Får prøve en annen skjerm på den pc'en da. Se om den funker da Lenke til kommentar
*Lion* Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei. Har opplevd noe lignende. Problemet da var at oppløsningen var for stor at skjermen støttet det ikke. Kanskje det kan være det.. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hei. Har opplevd noe lignende. Problemet da var at oppløsningen var for stor at skjermen støttet det ikke. Kanskje det kan være det.. Hmm.. Rart det da. Har jo hatt på den oppløsningen veldig lenge. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) ta å test en annen skjerm på pcen din først å se om det virker, gjør det, så vet du jo hva problemet er. Og du kan ta å teste skjermkortet ditt i en annen pc, vis du mistenker at det er noe galt med det. Endret 7. november 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Bytta til en annen skjerm, så satt jeg oppløsningen ned med den skjermen, og bytta tilbake.. Også virka det.. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bytta til en annen skjerm, så satt jeg oppløsningen ned med den skjermen, og bytta tilbake.. Også virka det.. Et tips til neste gang: Istedet for å drasse med en stor ekstra skjerm for å få stilt tilbake oppløsningen, så kan du jo bare starte opp i safe mode Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 tror skjermen din begynner å bli gåend(utslit,dårlig,vrak ja du skjønner ) jeg christer. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 tror skjermen din begynner å bli gåend(utslit,dårlig,vrak ja du skjønner ) jeg christer. Den er ikke så gammel da. Kjøpt 19/01-2003 Lenke til kommentar
wim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg hadde en skjerm som drev "å slo seg av". Når jeg lot den stå avskrudd til den ble kald startet den igjen. Jeg tror den gjorde dette fordi jeg hadde satt for høy hz over tid. Nå er skjermen i bruk på mamma sin pc, og den fungerer fortssatt ok, bare den ikke går varm. Kanskje du har satt for høy hertz Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 Jeg hadde en skjerm som drev "å slo seg av". Når jeg lot den stå avskrudd til den ble kald startet den igjen. Jeg tror den gjorde dette fordi jeg hadde satt for høy hz over tid. Nå er skjermen i bruk på mamma sin pc, og den fungerer fortssatt ok, bare den ikke går varm. Kanskje du har satt for høy hertz Jeg har denne skjermen Ser at maks oppløsning er 1600 x 1200 / 65 Hz.. Jeg kjører det som er på bildet akkurat nå. Kanskje jeg hadde på 85 Hz Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Litt offtopic: Bare et sånn lite tips christer, husk å oppdater skjermkort driverne dine, er altid lurt å ha siste versjon, selv om du ikke merker/eller har noen problemer. www.ati.com det står hvordan du skal oppdatere/installere/uninstallere driverne der å så bare les Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå