Gå til innhold

Ny Pc 8-10.000 til Videoredigering + spill

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe ny pc som primært kommer til å bli brukt til Videoredigering, men ønsker også å ha muligheten til å spille de fleste spill, selv om jeg ikke trenger det råeste grafikk kortet.

Har Lcd skjerm, dvd brenner, Audigy Lydkort og 160 gig Ide 7.200 rm wd 8 mg cache harddisk fra før. Vet ikke om jeg kan bruke noe av det i en ny pc ?

Ønsker gjerne tips på et oppsett som en webshop kan sette sammen for meg. Har ingen preferanser når det gjelder intel vs AMD har bare hatt Intel før og min 1.7 ghz intel prosessor med 512 ram gjør ikke jobben for meg lenger.

Budsjett er ikke fastsatt men 8-10 er vel et greit utgangspunkt ?

Innspill mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ingen som kan gi meg tips på hvilke komponenter jeg bør velge for å sette sammen en pc  primært for videoredigering ?

evt. om jeg må opp i pris for å komme i mål ?

For det første: Se retningslinjene omkring det å bumpe en tråd (#10).

For det andre: Jeg er litt på villspor her. Skal du oppgradere eller kjøpe helt ny? Har du kabinett du kan bruke, evt hvilken strømforsyning er det? Kom med mer info, så er sjansene større for at du får god hjelp. Det er heller ikke noe minus å sette opp et forslag som andre kan kommentere, ihvrtfall jeg synes det er lettere (fordi jeg er lat).

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...