rbuljo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 tenkte på å chippe ps2`en min, men blei skremt nnår en kompis skulle lodde på hans ps2, det er jo knøttsmått, hvordan i alle dager kan man la være å kortslutte noe som helst når det er så smått?! finnes det andre lettere alternativer enn dms3 chip`en? har sett disse slide greiene, er bare en cd plate du stapper i først? ser litt tvilsomt ut. skal ikke spille dvd`er e.l. bare spille backup spill o.l. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 De fleste chipper er nokså kompliserte å lodde. Hvis du er usikker, bør du kanskje få en som kan det til å fikse det. Er ganske kjedelig å ødelegge PS2en grunnet feil innstallering av modchip. Et godt alternativ til modchip er å sette inn en harddisk. Om det temaet kan du lese her Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 men kan jeg f.eks legge inn brente spill å spille dem via hdd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 men kan jeg f.eks legge inn brente spill å spille dem via hdd? nei, skal du bruke brennte (les: backup) spill fra HDD trenger du chip, men mener også at disse slide-greiene skal virke, men det har jeg selv aldri prøvd Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 jeg loddet villt inatt.. men chip`en jeg brukte var ødelagt.. *hente ny nå* Lenke til kommentar
esone Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 men kan jeg f.eks legge inn brente spill å spille dem via hdd? JO du KAN bruke brente spill,men du må bare legge dem inn via PC..altså ta ut harddisken i ps2 og sette den inn i PC`n..da bruker du et program som heter winhiip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå