dan1el Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hey. Jeg har nettopp lastet ned bildegalleriet "Scry" og jeg modifiserte "template"-filene til mine egne behov. Forfatteren av galleriet ville faktisk inkludere oppsettet mitt i galleriet hans, og kanskje bruke det som standardoppsett(!). Dere kan i hvert fall se resultatet her: http://www.dan1el.net/gallery/index.php?v=list Ser det bra ut? Hva kan gjøres bedre? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Er det du som har laget mappe-ikonene? I så fall; stilige Var ikke så mye å gi kritikk på egentlig.. Bra hover, jeg har sansen for den typen, men vet ikke helt om rød var det beste valget Hvit var litt tøft syns jeg. Det matcher teksten også Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Generelt litt store kontraster. Prøv med grå tekst og ramme i stedet for hvit. Hoveren var litt vel kraftig, demp den også. Mer er det vel ikke å gi kritikk på? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Loomy: jeg har ikke laget bildene Dere kan jo kanskje sammenligne den med standardoppsettet: http://scry.sourceforge.net/scry-1.X/index.php?v=list Forbedring eller ei? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg er ikke helt enig i det med kontrast på bilderammene. Det er jo ofte sånn at rammefarge/tykkelse fremhever bildet/påvirker inntrykket av et bilde. Det vil si at på noen bilder vil en hvit ramme være bra, på noen bilder svart. Syns faktisk at han som har laget det galleriet skulle ha lagt til en funksjon slik at man kunne velge rammefarge ut fra bildet. Syns det var en forbedring, selv om det "fløt litt utover" på en måte, var liksom ingen avgrensning på galleriet. Men det skal kanskje inkluderes et eller annet sted? Lenke til kommentar
manmob Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Dere kan jo kanskje sammenligne den med standardoppsettet:http://scry.sourceforge.net/scry-1.X/index.php?v=list Forbedring eller ei? Det blir jo litt smak og behag. Begge designene er meget behagelige for øye. Din versjon er jo enda renere (og det er jo noe du elsker ) Mulig det er bare meg, men synes foto på sort bakgrunn virker sinnsykt klart og flott. Endret 7. november 2004 av manmob Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Veldig enkelt og elegant! Likte hovereffekten på mappene veldig godt, men akkurat som Loomy mener jeg at rødfargen kanskje ikke var det beste! Hadde heller prøvd en svak kontrastfarge som samspiller bedre med grønnfargen på mappen! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 OT: katta di er såå søt på det første bildet der aww Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå