Suppelars2k Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 HVa er pararellene? Nasjonalismen? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 vel. Når det nevnes "snauskaller", så er det vel det de fleste tenker på. Kort hår = nazist? Er ikke det å generalisere litt..? Ikke kort hår, men selve ordet snauskalle brukes jo stort sett bare om nazister. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er ikke blitzere også litt snauskaller? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Huffda.. Det var Hooligans/bøller og neppe nazister! Hvorfor skulle en gjeng med nazister angripe en hel haug med Brann og Vålerenga supportere? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Husk at det finnes forskjellige typer snauskaller. De orginale snauskallene er anti-rasister og hører på ska og reggae. Da kunne alle "raser" være snauskaller. Det var først i 80-90 tallet at mange snauskaller ble rasister. Disse anti-rasist snauskallene kaller seg Sharp-skinheads. Bare slik at vi ikke generaliserer alle snauskallene... Nei, jeg er ikke snauskalle... Endret 8. november 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Disse anti-rasist snauskallene kaller seg Sharp-skinheads. Bare slik at vi ikke generaliserer alle snauskallene... sharp= SkinHeads Against Racial Prejudice Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 vel. Når det nevnes "snauskaller", så er det vel det de fleste tenker på. Jepp, jeg forbinner snauskaller med nazister. generalisering til det maksimale. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hmm, jeg har ca. 2mm langt hår... Så da er jeg nasse i dine øyne? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dette var casuals. Vistnok et møte om dansing som slo feil og noe hevntokter. . . Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dette var ikke casuals, så vidt jeg vet hadde de vif-effekter på seg, og dermed ikke casuals. ikke spør meg hvordan jeg kom over denne posten nå Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 dette var ikke casuals, så vidt jeg vet hadde de vif-effekter på seg, og dermed ikke casuals. ikke spør meg hvordan jeg kom over denne posten nå Du bumpet en 1.5mnd gammel tråd... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hmm, forklaringen ligger ved at jeg så den på mine innlegg uten å legge merke til datoen... tråden kan vel bare slettes uten noe mer oppstyr. sorry macs. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 (endret) dette var ikke casuals, så vidt jeg vet hadde de vif-effekter på seg, og dermed ikke casuals. ikke spør meg hvordan jeg kom over denne posten nå Det er ikke problem for noen å få tak i VIF-effekter, også casuals eller andre pøbler. Endret 30. desember 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Casuals går ikke i supporterefekter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Bumping av gammle threads kan dere la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg