Gå til innhold

Drivere til Gainward Geforce 6800LE

hagegnom

Anbefalte innlegg

Jeg har et Gainward Geforce 6800LE som jeg har åpnet pipelines på. Så lurer jeg på hvilke drivere som er de beste for dette kortet. I tillegg lurer jeg på om jeg bør gjøre noe med de gamle driverne (slette dem el lign).

På forhånd takk.

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes masse tråder om dette. De siste offisielle nVidia driverne er godt over tre måneder gamle, så det vil neppe være de beste. ;)

tja.. alle andre jeg har testa, så har jeg fått 500 poengs fall i 3dmark, og betydelig fpsdrop i doom 3 / farcry :p

Lenke til kommentar

jeg poster et litt annet sp.mål her jeg....

Noen som vet hva siste biosen til6800le heter, da tenker jeg på serienr. min heter 5.40.02.22.04

Er usikker på om dette er siste versjon, evt. hvordan oppgraderer jeg. da jeg oppgraderte xperttool så forsvant knappen hvor man kunne trykke upgrade bios på. hvorfor aner jeg ikke...

Noen som kan hjelpe meg litt med dette??? :(

Lenke til kommentar

Bruker 66.71 driverne og de er MYEMYEMYEMYEMYE bedre enn 61.77 driverne.

Jeg sliter fortsatt med litt "hakking" i spill selv om det har blitt bedre etter 61->66 oppgraderingen. Når jeg spiller har jeg høye framerates, men skjermbildet flytter seg ujevnt horisontalt. Det er akkurat som om bildet flytter på seg med ulik hastighet.

Lenke til kommentar

takk for svar men jeg tror du misforsto litt...:) Jeg har 66.71 driveren installert.

Men det jeg lurer på er biosen til skjermkortet, da dette og kan oppdateres, men jeg finner ikke ut om det er kommt nyere bios versjoner etter min. Noen som vet noe om dette.

Noen som har erfaringer med nyere bios versjoner???

Lenke til kommentar
Men det jeg lurer på er biosen til skjermkortet, da dette og kan oppdateres, men jeg finner ikke ut om det er kommt nyere bios versjoner etter min. Noen som vet noe om dette.

Problemet ditt er ironisk nok at du har den siste versjonen av EXPERTool.

Installer versjon 3.18 eller eldre, så får du lastet ned en ny BIOS.

XP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...