osoerebo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei. Jeg har nett satt sammen min nye PC, men jeg får ikke signal til skjermen. Dette er utstyret mitt. MSI K8N NEO2, AMD 64 3500+, 1GIG OCZ, Gainward 6800 GT. Jeg har prøvd med 2 forskjellige skjermer, tilogmed prøvd mitt gamle Gainward GeForce4200TI kort, men fortsatt ingen signal på skjermen. Dette får meg til å tro at det er hovedkortet det er noe galt med, men dersom det er noen som mener at det kan være noe annet så kunne jeg tenkt meg å vite det. Dersom det hadde vert prosessoren som hadde vert noe galt med, skulle jeg likevel fått signal til skjermen? Eller kan det også være den det er noe galt med. Alt annet ser ut til å fungere, vifter osv. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hører du at pcn starter uten signal, eller er den død? Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er som regel hovedkortet hvis du ikke får noen pip. Lenke til kommentar
osoerebo Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Hører du at pcn starter uten signal, eller er den død? Det høres ut som alt er som det skal, men jeg er vant til å høre et pip fra høytaleren rett etter oppstart, det hører jeg ikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå