PapaDon Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er det mulig å spille musikken som ligger feks på f:\music i spill? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, det gjør det. Eg har Xbox (chippen så klart) der spiller jeg av masse musikk fra forskjellige spill som GTA3 LC og GTA3 VC... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 hvordan gjør man dette? kommer nemlig ikke opp som default hvis du skjønner Lenke til kommentar
vizit Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Det fungerer ikke å få spill til å kunne spilla av feks mp3 musikken din i et spill. Den enesete musikken som er tilgjenglig i spill er den musikken du har kopiert inn på xbox fra cd, wma heter vel det. har lest om at man konvertere om mp3 til wma og legge dem inn på rett mappe ett eller annet sted under e:\tdata Endret 8. november 2004 av redflame Lenke til kommentar
vizit Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 joda,mp3 filer går de. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) -slettet- Endret 9. november 2004 av vizit Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 hvordan da vizit Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Skjønner ikke helt hva dere stresser med. Hvis dere vil foreksempel høre på spill musikken uten å spille spillet. Er det bare til og gå inn på XMC og spille av musikken. Eller brenner sangene inn på Xbox'en til en seinere anledning. Men de fleste spill nå fortiden har spesial laget musikk som ikke kan spilles av i XMC. Hvis du har et spill du vil høre på musikk fra. Kan du kun spille av musikken du har lagt til via Microsoft Xbox Dashboard. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 du misforstår, jeg lurte på hvordan man spiller musikken som ligger på feks f:\musikk mens jeg spiller spill Lenke til kommentar
redflame Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 du misforstår, jeg lurte på hvordan man spiller musikken som ligger på feks f:\musikk mens jeg spiller spill Det fungerer ikke å få spill til å kunne spilla av feks mp3 musikken din i et spill. Den enesete musikken som er tilgjenglig i spill er den musikken du har kopiert inn på xbox fra cd, wma heter vel det. har lest om at man konvertere om mp3 til wma og legge dem inn på rett mappe ett eller annet sted under e:\tdata Lenke til kommentar
mago Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 XBOX Soundtrack Editor http://search.kvasir.no/query?pg=q&q=XBOX+...=S%F8k&what=web Now you can edit XBOX Soundtrack from your PC. Add/Remove/Rename soundtrack and music track with this program. If you want to listen to the MP3s in the XBOX, change the MP3 to WMA format using converting program like 'Advanced WMA Workshop'. (I recommend converting option Bitrate:128kbps, Samplerate:44100Hz, Channel:Stereo) Then add the converted WMA to your XBOX using 'Add Track' menu in this program. Enjoy 'Project Gotham Racing' changing the background music. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Nå forstår jeg Pellepirat... hehehe, som de fleste sikkert har sagt, går dette desverre ikke... Men noen emulatorer, kan du faktisk spille av f:/musikk mens du spiller:) edit : med mindre du gjør som nevnt ovenfor da Endret 13. november 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) har du noen navn på disse emulatorene? hadde vert dritgøy å dra en 90 graders sving i PGR2 med Rage på full faen Endret 13. november 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Tror du misforstod, litt... Du kan nok ikke spille den slags spill på emulatorer. Det er mer snakk om Sega og Nintendo type spill... Men nok om det:) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 aha, skjønte det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå