Rampelyset Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har nylig formatert min pc og satt den opp igjen. Da jeg installerte softwaren for datamusen MX 900 får jeg opp en melding om at en bluetooth-enhet allerede finnes og at den avslutter installasjonen. Resultatet er at programmet jeg bruker til f.eks. å synke mobilen min ikke blir lagt inn på pcen (eller lar seg installere). Er det noen som har erfaring med dette, eller har et svar på problemet? Utrolig kjipt å ha en datamus med bluetooth-løsning som ikke funker... Og ang. det jeg skrev om at maskinen allerede har en bluetooth-enhet installert kan ikke være riktig. For jeg har ikke installert noe slikt. Vet forklaringen ble litt kronglete, men håper dere forstod hva jeg mente..! Lenke til kommentar
Rampelyset Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Problemet ble løst! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Problemet ble løst! Hvordan? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Problemet ble løst! Hvordan? Lurer jeg på og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå