Gå til innhold

XP2200+

Gef

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart kjøpe en ny pc; så lurer jeg på om når AMD XP2200+ kommer ut hvis det er noen som vet det?Bør jeg vente på den eller kjøpe AMD XP2100+?

P3 733MHz

384MB SDRAM

30GB 7200RPM

Geforce2 Ti

Soundblaster PCI 128

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har det vist seg at 1-200 mhz ekstra ofte kan utgjøre dobbel pris, mens man i praksis neppe vil merke noe særlig til ytelsesforskjellen i praksis. Ellers kan du jo vente på Hammaren...

[ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-05-25 07:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Gef skrev (2002-05-25 05:42):

Jeg skal snart kjøpe en ny pc; så lurer jeg på om når AMD XP2200+ kommer ut hvis det er noen som vet det?Bør jeg vente på den eller kjøpe AMD XP2100+?

P3 733MHz

384MB SDRAM

30GB 7200RPM

Geforce2 Ti

Soundblaster PCI 128

Jeg ville ha kjøpt en XP1700-1900+ og brukt den jeg.

Kanskje overklokket litt.

De CPU`ene får du til en rettferdig pris iallfall

Lenke til kommentar

Den XP2200+ som er til salgs nå, er IKKE basert på Thoroughbred-kjernen, men på den samme, gamle AthlonXP kjernen.

Og den er alt for dyr. Kjøp en XP1700+ -1900+ og overklokk den til det den takler. Så kan du kjøpe deg Thoroughbred når den kommer rundt 10. juni(tror jeg).

Lenke til kommentar

Det finns XP2200+ ja, dere må nok bite i gresset.

hentet fra http://www.overclockers.com:

"May 26

XP2200 Sighted On Pricewatch

Three places say they have (or will have within a number of days) XP2200s. None of them say it's a Thoroughbred, or made with 0.13 micron technology. Until somebody does, leave it alone. There were at least some Palomino 2200s made; these might be them."

De er laget, men du får nok ikke kjøpt dem i Norge. TBred kommer jo snart likevel, så hvem bryr seg ? :grin:

http://www.pricewatch.com ... søk på xp2200+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...