Putekos Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvis denne tråden blir som jeg har lyst til, skal hver en i hvert sitt innlegg google ett ord og legge opp de feteste bildene som kommer opp når du søker på ordet. Dette er noe vi gjør på et annet forum jeg henger på, der tråden vår har blitt en stor suksess. Jeg googlet "stfu": Fire bilder per post hvis dere joiner leken. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Thea Litt slem, men litt morsom også. Så sterk blir Thea når hun er ferdig med å trene. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Tar et litt bedre ord nå: "Skrik" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Den var morsom, men slem sosohal Jeg søkte på "fucktard": Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Coke: Trykk på eget ansvar Lenke til kommentar
adawen Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Google-leken har vi lekt før, og det var ikke morsomt da heller. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg