Gå til innhold

Kjøpe bf:v keys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig!!!!!! er det så vanskelig å forstå hva trådstarter mener?????

 

Han får låne en cd fra en venn. BFV har tre cder så vennen trenger ikke alle tre selv. Derfor lurer trådstarter på om det finnes en LOVELIG måte for han å kunne spille dette spillet ved at han kjøpte en serial-key.

 

 

Noen ganger blir jeg sikkerlig oppgitt av dette forumet. :no: Noen som nevner ordet "cd-key" oxo løper folk omtrent rundt i panikk fordi det er en som kanskje skal gjøre noe som er ulovelig.

 

F.eks CounterStrike/HL2 er det mulig å kjøpe uten å kjøpe noe cder, dette kommer nok til å bli mere og mere utbredt i fremtiden tenker jeg.

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar
Jeg hadde bare håpet at dette var mulig, siden man kan kjøpe half-life og jtl cd-keyer.

Grunnen til at man får kjøpe HL-keys er at det er så foreldet at du kun finner det i bunnen av billig-bokser rundtom på div. spillsjapper.

Vi må jo heller ikke glemme at cz keyer også blir solgt på internett. Og det er jo ikke et så gammelt spill.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kjøpe spillet? Du får vel ikke spilt på annet enn crackede servere med crack installert...

Jeg er ute etter en cd-key, jeg har ikke sagt noe om cracker.

Er det bare meg eller trenger man spille cden for å spille Bf:v?

Så hvis du ikke skal cracke det så må du vel ha spille cden...

Og hvis broren din vil ha tilbake spille cden står du der med en cd key, så enten må du kjøpe et par cder eller cracke...

Tror det er best å kjøpe hele spillet, av praktiske grunner ;)

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller trenger man spille cden for å spille Bf:v?

Så hvis du ikke skal cracke det så må du vel ha spille cden...

Og hvis broren din vil ha tilbake spille cden står du der med en cd key, så enten må du kjøpe et par cder eller cracke...

Tror det er best å kjøpe hele spillet, av praktiske grunner ;)

Det er nok bare deg :!:

 

Det har ikke noe å si hvilken av de tre cdene du har i spilleren. Så han kan låne en cd så lenge han vil. De kan spille mot hverandre og mot andre på internett så lenge de har to forskjellige cd-keyer.

 

Man trenger bare alle tre cdene når spillet innstalleres. Og hvis kameraten hans f.eks har en backup av windows/spille-partisjonen sin på noen dvder kommer han aldri til å trenge mere enn en cd. De to andre kan han låne bort/selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...