Mr_Pingvin666 Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 dette er mitt hardware p4 2.4 geforce 4 mx 440 (64mb) 512ddr et eller annet msi hovedkort 80gb WD Men jeg innstalerte need for speed U 2 (demoen) i går, men uansett hvor lavt jeg stillte ned grafikken så "flimmret" det, det går jo ikke an å spille slik, men en kamerat av meg har samme skjerkorter og dårligere hardware, og hos han så funket det fett, hva er galt? noen som vet? tror jeg skal ha de nyeste driverne... Takker for alle fornuftige svar Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Screenshot? Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 egentlig ikke, sletta bare spillet etterpå Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Sett opp Hz på skjermen din. Min 85Hz, da forsvinner det Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) satt opp til 85hz, men det hjalp ikke... Her er et bilde av sånn som det er.. BTW : det var sånn i battlefild 1943 eller hva det heter.. Endret 7. november 2004 av Mr_Pingvin666 Lenke til kommentar
*RiFkinD* Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) enormt lite peiling på pc så skal itje si noe sikkert. men hadde det problemet på vice city. trur det er skjermkortet som rett og slett er for dårlig. eller prøv og juster opp hz på skjermen Endret 7. november 2004 av *RiFkinD* Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 satt opp til 85hz, men det hjalp ikke... Her er et bilde av sånn som det er.. BTW : det var sånn i battlefild 1943 eller hva det heter.. hadde samme problem i vice-city oppgradere driveren! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 Det der er jo artifacts! Har du klokket skjermkortet? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 det der er artifacts ja skjermkortet ditt er nok litt for varmt Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 men en med dårligere pc og samme skjermkort, der funker det helt fint, han har amd prosessor, men det skal vel ikke ha noe å si.. prøvde med 85hz, hjalp ikke Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 men en med dårligere pc og samme skjermkort, der funker det helt fint, han har amd prosessor, men det skal vel ikke ha noe å si.. prøvde med 85hz, hjalp ikke som nevnt tidligere.. det der så altfor mye ut som artifacts.. har du no bra luftsirkulasjon i kabinettet ditt.. ? Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 ja, har 4stk 80x80 kabinettvifter-vifter, så tror ikke det skal være noe problem Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 7. november 2004 Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 du har vel ikke OC kortet ditt ?? Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2004 har ikke klokka det eller noe sånnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå