sitelux Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hver gang jeg åpner dc så deler den ikke alt jeg har bedt den om å dele. Går inn på shared og finner ut at noen mapper har 0 byte..... Går inn på harddisken og finner ut at mappa har blitt korrupt og unreadable(uleselig) etter at jeg starta dc. Starter pcen på nytt og chkdsk retter problemet, men når jeg går inn i dc på nytt skjer det samme, men kanskje med andre mapper. Drit irriterende. Noen her som har forslag på hva det kan være, eller har det samme problemet?? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Hvilken versjon av DC++ bruker du? (og evt. mod) Og det naturlige tilleggs spørsmålet er om du har den seneste versjonen? (0.666) Endret 7. november 2004 av Fury Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 (endret) 0.666?? Jeg bruker den nyeste på sourceforge....dc 0.4034 Hva skal det egentlig ha å si?? dette har skjedd med alle versionene mine tror jeg Endret 7. november 2004 av Stian87 Lenke til kommentar
Fury Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 http://sourceforge.net/projects/dcplusplus/ 0.666 er seneste versjon. Om det kan løse problemet du har, vet jeg ikke sikkert.... Du kan prøve med en fersk 'installasjon' av DC++. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Skjønner ikke at det skal hjelpe.... Skjedd med mange av versionene jeg har brukt Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har du link til chkdsk? Skjer det samme hos meg og nå får jeg ikke sett på 2gb med HL2 filmer! Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Checkdisk er en del av WIndows Hvis noe er i uorden med harddiskene dine, kjører checkdisk når du starter windows Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har du link til chkdsk? Har du link til chkdsk??????? hehe, chkdsk er det samme som du får hvis du ikke slår av maskinen din på rett måte.....du kan kalle det "scandisk" Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Ja... rett det Endret 7. november 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det er ikke harddisken... det er 100% sikkert dc, fordi det skjer bare når jeg går inn på dc..... Lenke til kommentar
experten Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 du kan bruke et program som heter odc i stedet, er nesten det samme http://gempond.com/odc/ Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har du link til chkdsk? Har du link til chkdsk??????? hehe, chkdsk er det samme som du får hvis du ikke slår av maskinen din på rett måte.....du kan kalle det "scandisk" At det er mulig, sorry, har aldri brukt scandisc /chkdsk i XP Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Så det er ingen som har noen forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Har du link til chkdsk? Har du link til chkdsk??????? hehe, chkdsk er det samme som du får hvis du ikke slår av maskinen din på rett måte.....du kan kalle det "scandisk" At det er mulig, sorry, har aldri brukt scandisc /chkdsk i XP for å kjøre "scandisk" gjør følgende hvis du ikke vet det... åpne run/kjør meny og skriv chkdsk /f du vil da få skørsmål om du vil kjøre en disk sjekk ved neste omstart, trykk j/y det tar litt tid Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 du kan bruke et program som heter odc i stedet, er nesten det samme http://gempond.com/odc/ Det har ingenting med hvilken klient han bruker å gjøre. Jeg har aldri hatt problemer med noen av dc++-versjonene. Nå kjører jeg 666, og det fungerer utmerket. Han har nok noe bugs på maskinen sin, som andre ikke har... Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er ikke harddisken... det er 100% sikkert dc, fordi det skjer bare når jeg går inn på dc..... Hei, Bedste versjon av DC++ er fremdeles .401 - men tror ikke at det er DC++ der lager trøbbel. Gå i settings/advanced å se om du har slåt av 'Enable automatic SFV checking' - denne funktion er noget dr*tt. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Kan ikke være den funksjonen..... Den har alltid stått av... Noen andre forslag fra noen? Edit: Jeg har installert windows på nytt 2 ganger (ikke bare pga dc), men det er ikke windows tror jeg... Klikker hver gang jeg går inn i dc Endret 9. november 2004 av Stian87 Lenke til kommentar
KriB Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg forslår at du tar en test av disken din og ser om det kan være noe feil med den. Du finner diagnoseverktøy på hjemmesiden til produsenten av disken. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Gå i settings/advanced å se om du har slåt av 'Enable automatic SFV checking' - denne funktion er noget dr*tt. Haha, jeg er spent på hva argumentasjonen din for å skru AV sfv-sjekking... Sfv er en vidunderlig fil som bør følge med det du laster ned så du kan sjekke om filen(e) har blitt lastet ned korrekt. Jeg vegrer meg for å laste ned ting uten medfølgende sfv. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nå er jeg litt forvirret her......!? Er det 0.4034 som er siste versjon eller 0.666? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå