Master Casemod Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 noen som vet om vanlig cpu vifte til en shuttle sk41g? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=119072&cks=PRL den feks? funker det? grunnen er at jeg ville ha noe annet som er bedre enn kjøleribba jeg har nå. Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Prøvde en vanlig/kjøler i en 45G og det gikk ok. Tempen steg noen få grader (tror det var ca 5). Men det blir fryktelig varmt i kabinettet i og med at det er lite. Du bør iallfall sette ei vifte som drar ut varmen fra kabinettet Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ok åssn type var det a? Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Det var ei helt vanlig Glacialtech-vifte. Hadde en XP2500+ som jeg prøvde på. Var jeg deg, ville jeg beholdt ICE-kjølinga og heller fått ei vifte som *bråker* litt mindre enn de som kommer med. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. november 2004 Forfatter Del Skrevet 8. november 2004 ok....men funker det å fjerne besyttelsesboksen utapå der vifta og kjleribba sitter?:...skal sette inn ei lysende vifte å skjære hull på sia...tenkte at da ville det lyse gjennom kjøleribba...blir en fet effekt Lenke til kommentar
hjalmar Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Boksen rundt vifta/kjøleribba er den som fester kjøleribba til bakparten. Vet ikke om det er tilrådelig å fjerne den. Men er du forsiktig skulle vel det også gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå