pcgutten Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hei! Jeg har lenge tenkt på og prøve og chippe en PS1 og nå har jeg funnet ut at jeg skal gjøre det. Men på en måte så aner jeg ikke helt hvordan jeg gjør det og slikt, fek.s Hvor kjøpes chippen og hvor mye koster den? Og angående dette er jeg ikke sikker på om denne er postet riktig... ? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 tviler på at det vil være lett å skaffe en chip til en så gammel maskin som ps1. hvis du googler så vil du nok finne en del; bilder, instruksjoner, osv. Og ja, den er postet feil, den er postet i PC delen, når det er snakk om en konsoll... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Fant ut at jeg kan kjøpe en chip fra dannmark for 99,- Men hvor mye blir det i porto fra dannmark til norge ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Feilpostet, brudd på tre-ords-regelen (nei, smilefjes teller ikke som ord). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg